Volgers

maandag 31 december 2012

De laatste van 2012

Ik had deze tag al een tijdje klaar en omdat het toch wel iets heel bijzonders heeft dacht ik dit is leuk om het jaar mee af te sluiten,zo als jullie weten doe ik van alles wat heb niet echt iets speciaals , ik hou  er  wel van om af en toe eens iets geks te doen en dat heeft deze tag.
Ik  kwam het plaatje tegen op de site van Marijke zij maakt poppen enz en ik vond ze toch zo leuk , ook weet ik inmiddels dat niet iedereen mijn mening deelt maar dat hoeft ook niet . Kijk maar eens goed naar het plaatje ik vond hem heel grappig  Marijke bedankt dat ik je foto,s mag gebruiken


Nog een paar uur en dan zit 2012 er weer  op  ik wil iedereen heel erg erg bedanken voor de leuke en lieve reactie,s het afgelopen jaar, ik wens jullie een fijne jaarwisseling en heel  gezond  2013  en natuurlijk een heel gezellig knutseljaar , heel veel liefs Nel

12 opmerkingen:

  1. Ha Nel, lekker gek, dat ligt jou wel..
    Ik vind je tag heel mooi, super romantisch en heel leuk met het plaatje van Marijke..WOW..

    Fijne jaarwisseling, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het een schitterende tag
    en dat plaatje ook
    ben gelijk even gaan kijken en inderdaad er staan hele leuke dingen tussen

    fijne avond verder en een heel gelukkig en gezond 2013

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gave tag Nel super mooi gedaan.
    Een fijne jaarwisseling
    En een creatief en fijn 2013.

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stiekem had ik hem al een keer gezien en.....ik vind hem prachtig Nel!!!!
    Ik vind het dan ook een schitterende afsluiting van jouw blogjaar!!!!
    Fijne avond en heel veel gezondheid en geluk in het nieuwe jaar!!! Ik hoop je weer vaak tegen te komen ;-))
    Knuffel van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Nel

    Ik ben ook volger van Marijke en vind haar creaties prachtig. Leuk dat je dit plaatje mocht gebruiken, je hebt er werkelijk een schitterende Tag mee gemaakt, een plaatje hoor.
    fijne jaarwisseling en een liefdevol 2013.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geworden, Nel!
    Jij ook een voorspoedig en creatief 2013 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel goed uit Nel.
    Beste wensen voor jou en je familie in 2013 en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig gemaakt Nel.
    en de allerbeste wensen voor 2013
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Nel
    De aller beste wensen voor 2013

    Ik had dit kaartje al even achter de schermen mogen bewonderen, ik vind het een prachtige Tag met een heel leuk maar vooral grappig plaatje

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem prachtig Nel, ik vind de blog van Marijke altijd weer een feestje om te bezoeken, dus ik ken dit plaatje dan inderdaad ook, schitterend is het.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje
    De beste wensen voor 2013.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen