Volgers

dinsdag 4 december 2012

Gewonnen bij Ghea


Eindelijk is het zover ik heb een kaart gemaakt met een plaatje er op ingekleurd met de Aquamarkers die ik gewonnen had met de Candy bij Ghea
Ik heb Ghea al verteld dat ik er erg blij mee bent  ineens had ik het door, na veel filmpjes te hebben gekeken op You Tube   wist ik een beetje hoe ik het moest doen en dit het resultaat.

Voor mijn eerste keer hiermee ben ik zelf best tevreden al moet ik toch nog een heleboel leren maar het begin is er ,Ghea nog eens heel erg bedankt ook je man die  er voor gezorgd  heeft dat ik de winnaar was , natuurlijk hoor ik wel wat jullie er van vinden en tips zijn welkom veel liefs en groetjes Nel

19 opmerkingen:

  1. Ik vind je een enorme KANJER!!!!!!!! Dit heb je geweldig gedaan, je mag best trots zijn op jezelf!!!!! En inderdaad....ik heb ook zulke mooie kantjes, hihihi. Dikke kus , Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En je hebt haar prachtig ingekleurd Nel, heel mooi kaartje is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je prijs en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nel,

    Het is prima gelukt hoor..je mag trots zijn op jezelf...héééél mooi ingekleurd en je kaartje is...prachtig...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooi
    je zou niet zeggen dat het de eerste keer was
    super

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel,
    Wat een DEFTIG kaartje heb je gemaakt en je hebt het plaatje PRACHTIG gekleurd ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt het prachtig gekleurd Nel mijn complimenten hoor, schitterende kaart heb je gemaakt ,je mag best trost op jezelf zijn.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nel, wat een beauty. En zo mooi ingekleurd. Denk dat Ghea ook trots op je zal zijn hoor.
    Fijne dag verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Nel
    schitterend kleurwerk

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hoor...een dikke pluim! Dat heb je geweldig gekleurd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je prijs en je hebt meteen een prachtige kaart gemaakt, het is een plaatje hoor. Mooi ingekleurd, daar mag je terecht trots op zijn!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een leuke prijs! Je hebt dit heel mooi gekleurd! Prachtig kaartje, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Nelly.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een super mooie prijs heb je gewonnen en wat goed van je dat net zolang hebt doorgezet tot je wist hoe je ze moest gebruiken en dat heb je ook nog eens fantastisch gedaan Nel, ik vind hem helemaal top !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je prijs en wat een mooi kaartje heb je er mee gemaakt! Super goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Nel,
    van harte met je prijs!
    Mooi ingekleurd!
    Best lastig als je het nog nooit hebt gedaan, maar het resultaat mag er zijn!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Nel,je mag hier echt wel trots op zijn,wat een beauty,schítterend ingekleurd en ik zou echt zeggen dat je dit al véél vaker hebt gedaan,petje af het is een plaatje. Ook nog van harte met je prijs,leuk voor je,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen