Volgers

zondag 16 december 2012

Hobby Home Blog

Zoals jullie misschien al mee hebben gekregen ben ik designer geworden voor de webwinkel van hobbyhome/hobbyartikelen maar ik mag ook voor het challengeblog van hobbyhome de herinneringskaart maken voor de lopende challenge. Deze keer heb ik dus een TAG gemaakt omdat dit de opdracht was van de challenge van deze maand en natuurlijk hoop ik dat jullie wat inspiratie halen uit mijn voorbeeld en nog mee gaan doen bij http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/. Er is weer een leuke prijs te winnen dus..........succes allemaal!



Liefs Nel!

21 opmerkingen:

  1. Hardstikke leuk voor je Nel en dit ziet er prima uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nel wat een mooi tag heb je gemaakt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nel

    Je hebt een ontzettende mooie tag gemaakt, prachtig!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Oma Nel,

    Wat een dotje!!! het plaatje is schitterend, heel rossssmantischhh.

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat Leuk voor je Nel,dat je voor de blog van hobby home kaarten mag maken.Dit is een heel erg leuke tag geworden. Prachtig plaatje Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een schitterende tag gemaakt Nel. Nu maar hopen dat er veel deelnemers zijn.
    Fijne zondag verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een schitterende tag heb je gemaakt Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Nel wat een prachtige tag heb je gemaakt
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel,

    Oooh wat een schatje is dit...heeeel mooi gemaakt...mijn complimenten...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel,
    Je hebt een PRACHTIGE tag gemaakt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is je tag schitterend geworden Nel, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het wordt een drukke tijd voor de dames Nel ik hoop dat er veel meedoen om net zo,n prachtige tag als jij te maken, maar we raken alweer aardig in de stress voor de kertsboodschappen, dus ik hoop dat er veel meedoen.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige tag en dat plaatje wat een schatje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schitterende tag!! Heel mooi en romantisch!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Nel,
    wat ben ik weg van deze tag!
    geweldig gemaakt dit is echt de stijl waar ik van houd!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja ja ik heb dit plaatje heel wat keren geknipt zooooo leuuuuk plaatje, en je TAG is schitterend geworden.
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een plaatje geworden Nel heel erg bedankt!!

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen