Volgers

zaterdag 8 december 2012

Kerst Blauw

Nog een paar kaarten te gaan , ik ben nog niet klaar maar het eind is in zicht.
Natuurlijk ben ik maar weer voor blauw gegaan, maar ik ben nu bezig met een roze .
Vandaag niet zo veel tijd om te knutselen ik moet namelijk naar een feestje  mijn dochter en haar vriend zijn 25 jaar samen ja dat is tegenwoordig ook heel wat.
Ik ga gauw mijn kaart er op zetten  en dan omkleden en  richting feest blijf lekker bij mijn oudste dochter slapen hoef ik niet te rijden , want ik heb een hekel om  in het donker te rijden  brrrrrrr.

Dit is hem dan weer,  ik zeg maar een heel fijn weekend allemaal  en veel liefs Nel

23 opmerkingen:

  1. Mooi Nel!!! En geniet van het feestje!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel,

    Jij bent ook nog steeds in kerstsferen..hele mooie kaart..super ..en ga jij maar lekker feesten...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een LIEF kerstkaartje Nel.
    En maak er een fijn feestje van ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Nel...mooi blauw!
    Fijn avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier Nel, en gelijk heb je lekker overnachten want het is niet alleen donker maar ook koud, dus niet onnodig er doorheen,
    Je kaartje is prachtig.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie kaart
    en feest ze

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige kaart en heel veel plezier Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Nel
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Nel,
    wat een prachtkerstkaart!
    Geniet van het feestje gezellige tijd!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart Nel,

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt een schitterende kaart Nel en heel verstandig om vanavond bij je dochter te blijven slapen. Hoorde dat het slecht is buiten en dat er zelfs ijzel wordt verwacht.
    Slaap lekker straks.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is weer schitterend Nel en ik hoop dat je een leuk feestje hebt gehad. Gefeliciteerd want 25 jaar bij elkaar is tegenwoordig bijna uniek en dat hebben je dochter en schoonzoon toch maar mooi voor elkaar. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, mooie mallen heb je gebruikt. Veel plezier op het feest! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hoop dat je feestje gezellig was Nel, jij ligt vast al wel op een oor te knorren, ik ben druk geweest vandaag, en alles nog nalopen op mijn blog ja dan is het weer een latertje.
    Je kaart is weer een beauty hoor, ga maar lekker door, kunnen wij genieten.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke vintage kaart Nel. Mooie kleuren. Leuke details. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk feest gehad?
    Mooi kaartje, ijskleurtjes en een mooie vintage uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige vintage kaart! Ook een mooie kleur en mooie details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie blauwe kerstkaart en veel plezier op het feest.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Nel

    Wat een mooie Kerstkaart heb je weer gemaakt in een mooie kleur blauw. Hopelijk heb je een heerlijk feest gehad?
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Nel, wat een supermooi kaartje. Beeldschoon !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen