Volgers

zaterdag 29 december 2012

Lief zoet

Geen kerstkaarten meer leuk hoor maar nu heerlijk wat anders.
Lief en zoet vind ik deze kaart met de nieuwe  mal van Joy  rond 2 nr 6003/1002 uit de webwinkel van Hobby Home, de bloem heb ik weer zelf gemaakt van hetzelfde papier als de achtergrond en natuurlijk een strikje en een vlindertje.
De takjes achter de bloem  Creatables mal leaves LR 0192 zijn ook van Hobby Home




Ik hoop dat Hanneke weer blij is met deze voorbeeldkaart voor haar webwinkel.
Ook ben ik weer erg benieuwd wat jullie er van vinden ik ga nog lekker even door met freubelen heel veel groetjes Nel

19 opmerkingen:

  1. Hanneke zal zeker blij zijn met zo'n pracht exemplaar!! Super leuk gedaan!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel,
    Weer een superleuk kaartje, daar is Hanneke vast heel blij mee...Doe je met deze kaart ook mee met de wedstrijd op het HJ ???

    Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nel

    Blijkbaar is mijn berichtje niet aangekomen want ik zie het niet staan maar je hebt weer een prachtige rose kaart gemaakt. Ik heb er ook een gemaakt met dat knipvel en doe mee met de wedstrijd van het HJ, moet jij ook doen hoor!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Nel, en de mal vind ik al even schitterend alleen zo duur maar mooi.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem prachtig Nel en dat zal Hanneke zeker weten ook vinden, hij is prachtig zo met die kleuren en die mal, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart Nel, heel mooi bewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw,Nel wat een mooie kaart,idd zoetekes maar dat is toch lekker op z'n tijd?? ;) Ik weet haast wel zeker dat Hanneke er blij mee gaat zijn,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje, prachtig!
    Fijne jaarwisseling, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Nel en wat een mooie mal is dit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beste Oma Nel,

    Schitterende sweetie van een kaart!!!Het 3d plaatje is ook heel schattig. Mooi he die mal, kep hem ook besteld hoor!!

    Groetjes Antoinette
    http?/antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je kaar geweldig, lekker roze en zo mooi. Ik ben ook helemaal klaar met kerstkaarten voor eventjes! Fijne jaarwisseling. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw je kaart voor het Hobbyjournaal is prachtig Nel, ik ben de kerstkaarten ook even zat hoor, je voorbeeldkaart voor Hobby-Homeartikelenblog is super.Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart, Nel. Heerlijk om overal weer andere kaartjes en kleurtjes te zien verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Met recht zoet Nel, maar wel heel mooi.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende kaart Nel! Mooie afbeelding en prachtige details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Nel, lekker weer iets anders dan kerst kaarten
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieverdje is dit Nel, superleuk gedaan met die mooie stans. Helemaal toppie!
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen