Volgers

maandag 17 december 2012

Magnolia ja echt waar


Jullie geloven het echt niet, ik kreeg van de week een kerstkaart van mij Hobby-Blogmaatje Plony  met een magnolia stempel normaal hou ik helemaal niet zo van magnolia stempels en dat weet zij ook , maar ze schreef Nel deze vind je wel leuk.
En ze had gelijk ik moet zeggen ik vind hem het einde,ik heb haar een berichtje gestuurd met ik ook ik ook  hebbe hebbe hebbe en dan weet zij direct wat ik bedoel.
De volgende dag had ik het stempelafdrukje in huis en ben er gelijk mee aan de slag gegaan.

Dit is hem is het geen schatje wat kan een mens toch veranderen .
Nel aan het kleuren , in een degisnteam en dan ook nog verzot geworden op magnolia het kan toch niet gekker worden. Ik hoor jullie reactie,s  wel  en oh ja ik moet toch nog even een paar snelle kerstkaarten maken  . Heel veel liefs Nel

25 opmerkingen:

  1. Hahaha ze zeggen altijd hoe ouwer hoe gekker.....
    Maar ik vind je kaartje super geworden, heel mooi gedaan en het is inderdaad een schatje die magnolia
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is echt een leukerd heel mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een super mooi kaartje en leuk he Nel om zo verrast te worden en niks veranderlijker dan een mens. Veel plezier hoor met kleuren.

    Greoetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel

    Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt en wat kun je toch mooi inkleuren. En nu dus een Magnolia, hij is prachtig en heerlijk toch om zo veranderlijk te zijn?
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou Nel ik ben ook niet van de magnolia.
    ik heb er wel maar ik gebruik ze nooit.
    ik vind je ziet ze teveel.
    maar ik moet zeggen je hebt er een super leuke kaart meegemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje heb je gemaakt Nel.


    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nel, je bent echt jong van hart! Overal voor in en nooit te oud om wat nieuws aan te pakken. Ik vind je berichtjes hilarisch en moet er altijd om lachen: de manier waarop je alles beschrijft: zo leuk!!
    En je kaart: super hoor! Ik ben ook niet 'van de Magnolia's' maar vind dit toch wel erg geslaagd.
    Fijne dag!
    xxx lIa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel,
    Jij bent echt voor alles in..zie ik..je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt en super ingekleurd..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo zie je maar hoe een mens kan veranderen, Het is een super leuk kaartje geworden
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje.....pas maar op zo word je langzaamaan toch met het Magnolia virus besmet!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahaha die Nel, je kaartje is prachtig en je kleurwerk ziet er super uit....Hihihihi pas maar op hoor, voordat je het weet heb je er een verslaving bij

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die Nel, helemaal in de ban van de Magnolia's, het inkleuren en dan ook nog in een designteam. Heb je nog wel tijd om iets aan je huishouding te doen? (haha).
    Maar alle gekheid op een stokje, het is een schitterende kaart geworden en je hebt een groot compliment verdiend.
    Nog een fijne dag verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Nel,
    ik weet precies wat je bedoeld met die magnoliastempeltjes, maar eerlijk is eerlijk je hebt er een prachtkaartje van gemaakt!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou super toch ....hij is helemaal leuk geworden .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou Nel toch je bent helemaal om lees ik wel, tof van je, je krijgt het er nog druk mee.
    Je hebt de magnolia prachtig gekleurd, het is een plaatje van een kaart, mooi gemaakt een dikke 10 krijg jij van mij, dus je bent GESLAAGD.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Nel,
    Nou je kaart is fantastisch mooi! Gave kleuren, mooi gekleurd, kortom helemaal top! En je ziet het, zeg nooit nooit. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart Nel! Mooie kleuren en een schattige Magnolia. Ik ben ook niet s'werelds grootse magnolia fan maar sommige vind ik toch wel leuk. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahaha die Nel, super hoe je dit schrijft, je gaat gewoon helemaal lekker, geniet er maar van meis. En wat heb je haar schitterend ingekleurd, ik vind je kaart een toppertje geworden. Dat heeft Plony heel goed ingezien dat je nu de smaak van Magnolia krijgt te pakken. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beste Oma Nel,

    Het is een super leuk kaartje geworden! Pas maar op zo word je langzaamaan toch met het Magnolia virus besmet! hahaha

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Nel, schitterende kaart met een superlieve Magnolia!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou hij is prachtig geworden hoor en ja deze is ook wel erg lief hoor.
    Prachtige kaart.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Nel,
    Het wordt steeds "gekker" en ik GENIET ervan ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja Nel maar ze zijn toch zooooo leuk om te zien, en als je eenmaal die TIK te pakken hebt dan ben je verkocht.....en ja je maakt schitternde creaties dus je hebt het gewoon verdiend om kaarten te maken voor de site helemaal goed toch?????????????
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen