Volgers

zondag 30 december 2012

Man met de snor

Even weer een vintage mannen kaart gemaakt zoals jullie weten heb ik er geen hekel aan en vind ik het altijd eenvoudige kaarten.
Wat moet je nu bij een mannen kaart er op zetten  meestal gebruik ik dan ook een klok een horloge of een radar wiel of zo ,
bloementjes ben ik niet zo gek op voor een man.
Het plaatje heb ik maar weer op het internet gezocht en afgedrukt in een paar kleuren altijd makkelijk .



Dus maar weer een kaartje voor in de kaartenbak want die moet aardig aangevuld worden.
Op naar de volgende hihi groetjes Nel

11 opmerkingen:

  1. Ik vind hem superrrrr, jij schud ze zo uit je mouw, maar ik blijf dit soort kaartjes heel moeilijk vinden haha
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moeilijk of niet ik vind het een prachtige mannenkaart lekker stoer.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi mannenkaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat weer lekker Nel, alweer een prachtige mannen kaart.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mannenkaarten zijn voor jou geen probleem Nel, ik blijf het moeilijk vinden. Deze is weer mooi gemaakt hoor.
    Fijne jaarwisseling, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende mannenkaart heb je gemaakt Nel, ik vind hem prachtig. Ik wil jou en allen die je lief zijn een super 2013 toewensen vol met liefde, gezondheid, geluk en creativiteit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel

    Wat een mooie mannenkaart........hier ben jij altijd heel goed in, ik vind ze best lastig om te maken.
    Alvast een hele fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2013.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een échte Nel-kaart hoor....mannenkaarten zijn een eitje voor jou! leuk gedaan weer Nel.
    Fijne jaarwisseling en ik hoor je weer snel!!!! Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie mannenkaart Nel

    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling toe en een heel goed 2013

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen