Volgers

zaterdag 22 december 2012

Nog een stempelkaart

Ik heb de smaak te pakken
nu de kerstkaarten  allemaal op de post zijn  kan je rustig weer eens wat anders doen.

OEFENEN

Van de week  heb ik eindelijk mijn stempelkaart voor   de club van TIETS kunnen afmaken , ik wil zeggen dat deze stempel veel moeilijker  was dan de vorige, maar we gaan gewoon door .

Ik zie dat ik wat meer aan het haar moet doen  ik ben er dan ook niet zo tevreden over daarom zeg ik ook blijven oefenen,  de volgende kaart is ja  ik denk een mannekaart ,

allemaal nog een fijne avond en tot ziens Groetjes Nel

19 opmerkingen:

  1. maar hij is wel mooi hoor
    blijven oefenen

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Nel ik vind hem al prachtig genoeg hoor, prachtig met deze mooie kleuren. Ik vind het een plaatje geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt Nel, haren lijken me vreselijk moeilijk maar je hebt het goed gedaan hoor.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel, oefening baart kunst, ik vind je kaart schitterend! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je kaart ziet er goed uit!!
    heel mooi gemaakt.
    inderdaad haren zijn echt moeilijk te kleuren. misschien zie je wat op YouTube om te zien hoe dat wordt ingekleurd.
    succes...blijf oefenen...doe ik ook nog altijd. ((-:
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het gaat steeds beter met het kleuren lieve Nel, je hebt weer een prachtige kaart gemaakt, Blijf maar lekker oefenen hoor!!.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nel,

    Het is een schattig kaartje geworden. Mooie kleurtjes en de stempel is prachtig !!

    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel,

    het gaat al prima zo..en lekker blijven oefenen, ben benieuwd naar je mannenkaart..

    Wens je hele fijne kerstdagen,

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een LIEFFIE Nel ☺☺☺. Net zoals het kaartje wat hier op de kast staat te PRONKEN.
    Hele FIJNE en GEZELLIGE Kerstdagen en een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een heel lief en leuke kaart Nel.
    blijven oefenen komt allemaal goed.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan Nel en inderdaad gewoon blijven oefenen dan gaat het steeds beter.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ik vind hem (kan beter zeggen haar) goed gelukt hoor
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart met een super leuke digi! Ook hele mooie details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje Nel
    een heel lief stempeltje heb je gebruikt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nel,

    Het kleuren gaat je al goed af hoor, gewoon blijven oefenen dat doe ik ook.....we willen het vaak te snel perfect hebben denk ik.
    Hele fijne feestdagen en een geweldig 2013.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Nel,
    ik vind het een mooi kaartje mooi ingekleurd!
    Fijne dagen en groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja Nel oefenen blijft het toverwoord dat moet ik ook nog steeds met de copics maar je kaartje ziet er toch al heel mooi uit en dat meen ik echt en het gaat er steeds mooier uit zien. Pak er over een maand of 3 maar eens je eerdere kaarten bij dan kan je duidelijk een verschil zien
    in vooruitgang ga zo door Nel.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart en wens je fijne kerstdagen toe.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen