Volgers

dinsdag 18 december 2012

Oh wat dom

Vorige week ben ik naar mijn hobbymaatje geweest  ik heb haar toen mijn kerstkaart gegeven omdat ik hem nog niet op mijn blog wou zetten voor  dat zij hem had gezien heb ik gewacht om  hem op mijn blog te zetten.
Ik was vergeten er een foto van de maken, gelukkig had ik er gauw nog een paar gemaakt met mijn telefoon.
Kom ik er gisteravond achter dat hij nog niet op mijn blog staat
 DOM DOM DOM.
Hier is hij  dan het is een dubbele easelkaart in de kleur ja het kan niet anders als rose, jullie raden vast wel voor wie deze kaart is , zij vond hem erg mooi en was er  blij mee , nu ik ook ik heb er in ieder geval mijn best op gedaan en nu dan mijn kaart voor ............?wie weet voor wie hij is.
Jammer dat mijn foto niet zo scherp is  groetjes Nel

18 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje hoor nel
    ik zeg altijd als ik iets vergeet ach ja vroeger was ik blond
    hahaha ach iedereen vergeet wel eens wat

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Nel,

    Natuurlijk weet ik wel voor wie de kaart is..natuurlijk voor Plony, in het rose kan niet missen..nou...je hebt er goed je best op gedaan.. wat is ie weer mooi..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Nel, supermooi. E natuurlijk zoals Ans hierboven al schreef, hij is voor Plony, je lieve Hobbymaatje die dol op rose is.
    Ik kan me goed indenken dat ze er blij mee was want het is een toppertje.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Nel
    en net als de anderen denk ik ook dat die voor Plony is:)
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach Nel.....je wil niet weten wat ik allemaal vergeet ☺☺☺.
    Jij hebt in ieder geval een heel MOOI kaartje voor Plony gemaakt.....kan niet missen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow schitterende kaart Nel, prachtig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie romantische kaart! Heel mooi gemaakt hoor !!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je dubbele easelkaart een bjoetie geworden Nel, en hij is natuurlijk voor Plony dat kan niet missen. Ook je kaartje dat je naar mij hebt toegestuurd vind ik al heel mooi geworden met de aquamarkers ga zo door Nel je kan het....
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Roze kan inderdaad alleen voor Plony zijn hahaha maar niet alleen roze hoor Nel, hij is ook echt heeeeel erg mooi!!!
    Maar ja, die ik vandaag kreeg is óók heel mooi!!! Wat een leuk model...hij hangt al te pronken aan mijn kast...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wauw, wauw Nel wat is die schitterend geworden, schitterende kleuren, mooi model, mooie bloemen en details, kortom een toppertje. En inderdaad deze kan alleen maar voor je lieve blogmaatje Plony zijn, en weet zeker dat ze er helemaal mee in haar nopjes is. Hij is super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoef niet te raden Nel het begint met haar mooie naam, dat is dan de A,,, ja Cornelia weet er wat van, dat is dan mijn mooie naam hè, dat ze er blij mee is geloof ik graag, de kaart is schitterend,meisje je moest eens weten hoeveel foutjes ik maak, maar dat mag ook als er een zes voor staat.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En hier is hij dan, hij is prachtig.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kaart gemaakt en voor wie??? helaas geen idee.
    maar je kaart voor haar heb je mooi uitgevoerd en details gebruikt. zal zeker ook door haar mooi gevonden worden.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nel,
    Deze kaarten maak ik ook liever niet,maar zo kun je nog wel een beetje troost geven, dus vandaar...
    geeft toch een goed gevoel...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Nel,
    nou het is goed en helder te zien dat dit een prachtkaart is!
    Mooi gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alleen IK weet zéker voor wie deze kaart was en alleen IK weet hoe mooi ie ECHT is, hihihi. Die gaat voorlopig niet in een doosje hoor Nel!!!! Die blijft lekker pronken.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen