Volgers

woensdag 19 december 2012

Stempel kaart

Wat heerlijk klaar met de kerstkaarten en dan lekker iets doen wat in je opkomt.
Vandaag ben ik lekker gaan kleuren met mijn nieuwe aquamarkers.
Ik had deze digi al 2 maak uitgeprint en ben nog maar wat gaan oefenen, oh wat moet je een hoop leren  en blijven oefenen nu is dit een gemakkelijk stempel vind ik, ik zou heel graag naar een workshop willen  van de aquamarker ik kijk wel veel op You Tube maar  wil toch eens iets leren van een ander .
Mochten er maatjes in de buurt van b.v Den Haag Delft  en  omstreken zijn  die  iets weten hoor ik het heel graag.
Hier komt mijn kaart dan weer. Natuurlijk vraag ik wat vinden jullie er van tips zijn  zeer welkom  heel veel lieve groetjes Nel






19 opmerkingen:

  1. Lief is je kaartje weer Nel en ik hoop voor je dat er iemand kan vertellen waar er een workshop voor je is want je wil zooooo graag nog meer leren!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid, als ik het goed kon zou ik het je zelf komen leren maar met aquamarkers heb nog nooit gewerkt...ik denk dat het ongeveer hetzelfde gaat als met distress maar ja Nel, daar moet ik zelf ook nog héél veel mee oefenen want ik krijg het maar niet goed onder de knie....
    Maar weet je wat ik me serieus afvraag Nel? Heb jij wel lessen nodig??? Ik vind je plaatje namelijk erg leuk gekleurd!!!
    Je hebt er licht en donker in kunnen krijgen en daar gaat het om dus...lekker doorgaan Nel ;-)
    Met dit soort kaartjes kun je voor de dag komen hoor!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het ook een prachtig ingekleurd kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel,
    Ik vind je kaart een plaatje, en je weet het, oefening baart kunst! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel,

    Eigenlijk vind ik ook dat je afdrukje er heeel mooi uit ziet...je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt...mooie kleurtjes...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Nel ik vind het je super afgegaan hoor, prachtig ingekleurd heb je haar met je aquamarkers, het is een schitterende kaart geworden. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig hoor Nel, mooie kleurtjes, leuke details en je hebt het plaatje prachtig ingekleurd, vind ik!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben het helemaal met Joke eens hoor Nel, heb jij wel les nodig?
    Lekker doorgaan op je eigen manier je gaat het steeds beter doen let maar op. Ik vind dat je het prachtig hebt gekleurd, het is een gave kaart.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je kaart is heel mooi.
    het afdrukje is heel goed ingekleurd.
    een heel goed begin.
    maar goed ik doe niks met stiften...dus ik kan je ook niet helpen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart en ook mooi ingekleurd hoor.
    Gewoon verder gaan met kleuren en oefenen, kan je helaas ook niet helpen want gebruik alleen potloden.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje is dit Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig mooi kaartje Nel !!

    Liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een LIEF kaartje Nel ☺☺☺.
    Als je blijft oefenen heb je waarschijnlijk geen hulp nodig.
    Succes met je zoektocht.....het is natuurlijk altijd GEZELLIG om met iemand samen te kunnen oefenen.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie dameskaart in leuke kleuren.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik werk nooit met digi's om in te kleuren, maar ik vind dit al heel knap. Ik lees ook dat inderdaad veel oefenen vast zal werken. Succes daarmee, dit is i.i.g. een mooie, chique kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Nel,ik ben het helemaal met de dames hierboven eens,het is al een bjoetie.Ik snap wel dat je er het fijne van wil weten maar ik heb ook geen tips.Vooral plaatjes die je mooi gekleurd vindt nakleuren en kijken waar schaduwen e.d. liggen.Verder wil ik je alvast fijne dagen en een goed,gezond en creatief 2013 wensen!!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit is wel een heel lief kaartje,
    al je creaties zijn super mooi.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen