Volgers

zondag 13 januari 2013

14 jaar samen

Jullie zullen wel gedacht hebben waar zit Nel nu , ik kan jullie zeggen ik kon maar niet op dreef komen heb wel degelijk in mijn hobby kamer gezeten maar ik sprong van de hak op de tak ik wou een mannenkaart weer maken en er kwam maar niets van met het gevolg dat ik dan dadelijk ineens weer een stuk of 5 kaarten klaar hebt.
Noemen ze dit nu een winter dip. Bahhh
Deze  easelkaart  heb ik gemaakt voor een heel lief stelletje die nu 14 jaar samen zijn.
Ik ben nu net 1 uur bezig geweest om een foto toe te voegen aan mijn blog het lukte  niet  met google chrome  maar nu dan  wel met Firefox hebben jullie dit ook en mijn vraag wat doe ik er aan, ik ga nog even verder met zwoegen ik hoor het graag van jullie heel veel leifs Nel

16 opmerkingen:

  1. Wat een prachtexemplaar, Nel. Ik raak er niet op uitgekeken. Daar zullen ze zeker blij mee zijn. Nu mag ik hopen dat er geen problemen zijn met Google Chrome want ik heb laatst als last genoeg gehad met de gewone google en moest overschakelen naar chroom.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief zoet romantisch kaartje Nel, supers!
    Ik heb met google chrome gelukkig geen problemen nu.....ik hoop niet dat het daar nu ook weer mis gaat!
    Liefs Plony en succes met je dipje....komt wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij en een winterdip kom op Nel, daar geloof ik helemaal niks van, nu ik deze prachtige kaart zie, alles klopt bij dit prachtige kunstwerkje.
    Mooi gemaakt.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dacht inderdaad al goh we horen en zien helemaal niets meer van Nel, maar kijk nu toch eens wat voor moois je hebt gemaakt, ik vind het schitterend, zo mooi van kleur en de details. Daar zullen ze zekers te weten heel blij mee zijn. Super. En eh ben ook weer vandaag overgestapt op chrome en nu maar hopen dat hier ook geen problemen ontstaan, want je wordt er bijna gek van wat er momenteel fout gaat.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel wat winter dipje en dan z n bjoetie van een kaart maken dat kan er bij mij niet in hoor. Het is een plaatje daar zullen ze heel blij mee zijn zeker weten. En ja ik heb ook last, ik plaats mijn kaartje met chrome op het blog en als ik het op de wedstrijd site ga plaatsen moet ik weer terug naar de andere Bah!!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Nel

    fijn dat je er weer bent en wel met zo'n prachtige kaart, wat heb je dat mooi gemaakt zeg.
    Wat een gedoe met die foto's he? Ik heb Google chrome gehad maar vond dat echt niet fijn en momenteel plaats ik ze in Picasso (van Google) en van daaruit kan ik ze wel meteen op het blog zetten. Je bent niet de enige die problemen hiermee heeft hoor Nel, het is momenteel echt bij velen zo.
    Fijne zondag, liefs hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart Nel, heel mooi afgewerkt.
    ik heb google chrome en tot nu toe geen last van ik hoop ook dat het niet gebeurt.
    en dan zou ik het ook niet meer weten.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Nel,
    ja soms hebben we dat,
    gewoon even een blog-pauze nemen
    en weer opnieuw beginnen,
    dan krijg je dus zo een mooi exemplaar!
    Geweldige prachtkaart!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een prachtige kaart nel .
    super mooie kleuren en wat een leuk plaatje erop .
    Ik had er ook last van en heb nu net google chrome...???

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Nel,
    Wat een MOOI easelkaartje heb jij gemaakt. Je hebt MOOI parellint gebruikt ☺☺☺.
    Zelf gebruik ik Google Chrome en tot nu toe heb ik nog geen problemen gehad.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je er een mooi kaartje van gemaakt, prachtig! Als je nou flink veel met deze frisse kleurtjes werkt is je winterdip zo weer over!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart! mooie vorm en vrolijke kleuren! Wat een mooie parelrandje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nel..."komt wel goed schatje"...haha,blogger doet gewoon vervelend op dit moment met van alles en nog wat,loop er zelf ook tegenaan en heel veel mensen lees ik.Je kaart is een lieverd dus dat is ook goed gekomen toch?lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen