Volgers

zaterdag 5 januari 2013

Art Deco

Vandaag een kaart met een een art deco afbeelding, ja zo heb ik hem op het internet gevonden, wat je dan tegen komt  is echt de moeite waard  je zou  het  echt een keer moeten proberen
Ik ben ook  weer met de cricut aan het stoeien geweest en het bevalt me weer prima.

 Ik heb de hoekjes van Joy gebruikt
Franse Lelie 6002/0136
Achtergrondpapier heb ik eens een keer gewonnen .
Bloem in de hoek van het achtergrond papier gemaakt en natuurlijk mag er geen strikje aan ontbreken.
Zo nu nog even naar het nieuws kijken en dan voor straks welterusten en veel liefs Nel



10 opmerkingen:

  1. Wauw Nel, wat een super kaart jij was ook nog laat op, ik ook dat weet je zo langzamerhand wel, je kaart is prachtig.
    Ik ga nu ook mijn bed opzoeken truste.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Nel. Heel mooi gemaakt met het stempelafdrukje. Een mooie mal heb je gebruik. Leuk papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om plaatjes te zoeken en te vinden, ik doe dat ook regelmatig, net als jij.
    Je hebt er weer een prachtige kaart gemaakt Nel, mooie kleuren.

    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel,

    Schitterende kaart heb je gemaakt, mooi plaatje en het papier is erg mooi...fijn weekend...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er weer prachtig uit Nel.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Nel, echt prachtig !!

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Nel, ik vind hem super. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schattig kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel

    Erg chic is je kaartje, echt heel mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is een mooie kaart Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen