Volgers

woensdag 30 januari 2013

Een witte

Gisteren weer op pad geweest met mijn dochter  diverse dingen weer gekocht voor haar winkeltje, er werd mij gevraagd wat voor een winkeltje.
Zij gaat een tweedehands  kledingwinkeltje beginnen maar dan in de duurdere merken, kinder kleding en dames kleding.
Haar winkeltje zit in Naaldwijk, moelenstraat 48 met de naam SEGUNDA MANO.
Nu maar terug naar onze hobby,
Ik heb vandaag maar eens een hele witte kaart gemaakt meestal lukt mij dat niet want ik doe er vaak toch een kleurtje bij,maar deze is echt wit met glitters.
Vinden jullie het geen lievertje,  ik wel , ik lees jullie reactie,s weer heel graag veel liefs en tot zien Nel

25 opmerkingen:

  1. Dit is inderdaad een lievertje. Ik vind hem super mooi, want makkelijk is het niet zo helemaal wit. Knap.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie witte kaart Nel. Erg mooi gemaakt. Leuke mallen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een witte BJOETIE Nel.....SCHITTEREND en CHIQUE.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Nel, wat een prachtige kaart! Ik vind hem superchic!
    Groetjes, Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Nel, dit is echt een hele mooie en stijlvolle kaart geworden, je hebt er ook mooi papier voor gemaakt. Het is je goed gelukt want alles in een kleur te houden is erg moeilijk.
    Wat een leuke winkel zal dat worden en wat leuk dat jij erbij betrokken wordt zodat je alles vanaf het begin mee maakt.
    Liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij ons in het dorp zit ook een winkeltje die in tweedehands merkkleding handelt en dat loopt als een tierelier en ik hoop dat je dochter hetzelfde gaat ervaren. Leuk voor haar. Je kaart is een toppertje Nel, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zo,n winkeltje dat zal vast wel wat worden .
    Je kaart ziet er erg mooi uit zo in het wit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooi kaartje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterend mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel,
    Wat een bjoetie, je witte kaart..mooie bloementoef en helemaal super...complimenten..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou dat is zeker een prachtige kaart en voor je dochter veel succes met haar winkeltje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. knap gemaakt met dat witte papier. mooie mallen ervoor gebruikt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een plaatje mooi helemaal in wit
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Nel,ik vindt dat zo mooi en elegant,een hele witte kaart,wil het zelf ook nog eens proberen.Ik vindt ook de sketch/lay-out van de kaart erg mooi,een beauty.Wat leuk dat je dochter een winkeltje gaat beginnen,wens haar maar veel succes,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is zeker een lieverdje! Heel knap en stijlvol zo volledig in het wit.
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Nel, zo mooi in zijn eenvoud!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie chique kaart! Prachtig gemaakt met alles in het wit! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een Super mooie witte kaart geworden. geweldig zo.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er heel mooi uit Nel.
    Hou wel avn dat witte.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind hem schitterend!!!!!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend Nel.....ik moest wel een beetje grinniken want jij roept altijd....met een witte blijf je zitte, hihihi maar met deze niet hoor, dat weet ik zéker.
    Liefs en tot morgen.Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zozo...oma Nel gaat op chique!!!! Wat een ongelooflijk mooie kaart Nel!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen