Volgers

zaterdag 26 januari 2013

Lekker Vintage


Eindelijk weer even tijd voor mijn hobby , oh wat heb ik het druk , mijn dochter gaat een winkeltje beginnen en dan heeft ze haar moeder weer eens heel vaak nodig en wat doe je dan je hobbelt lekker mee  samen ideetjes op doen inkopen doen even 200 km rijden  naar Hengelo om een kassa,  scanner  label printer  te halen maar ook weer 200 km terug  ja dan is de dag zo om.
Maar nu even lekker knutselen was van de week nog bij de winkel met de blauwe letters en had weer wat spulletjes meegenomen en dan wil je daarmee aan de slag of dat we niets hebben.

Ik had die leuke kwastjes meegenomen ze waren langer maar ik heb ze korter geknipt.
Lekker in mijn kleurtje blauw en craft.
Het plaatje komt van internet de rest had ik nog
Wat vinden jullie er weer van ik gauw nog lekker even verder heb er zin in.
 Heel veel groetjes Nel


20 opmerkingen:

  1. Prachtig hoor Nel, helemaal jouw kleurtjes......heerlijk kaartje. Leuk met dat kwastje en alles perfect gecombineerd.....helemaal top!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een MOOI kaartje Nel en ik vind de kleurencombinatie GEWELDIG ☺☺☺.
    Fijn weekend en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel
    Prachtig kaartje is het weer ,wat leuk voor je dochter wat voor winkel gaat het worden ...?

    Fijn weekend groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem schitterend Nel, wat leuk zo met die kwastjes, nu zag ik ze vanmorgen hier ook in het plaatselijke hobbywinkeltje liggen en dacht toen goh grappig maar wat moet ik er eigenlijk mee, nou dit dus want het staat me toch een partij leuk. Dinsdag dan toch maar weer eventjes kijken, net zoals je zegt alsof we niets hebben hahaha. Wat leuk dat je dochter een winkel gaat beginnen maar tegelijkertijd heeft mams het er ook maar weer druk mee. Je kaart is super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Nel, wat een heerlijke kaart weer, mooie kleurencombinatie ook! Leuk dat kwatje, je moet maar op het idee komen om het op je kaart te verwerken, leuk hoor.
    Wat spannend vcor je dochter en tja....daar heb je moeders voor, je hebt het er maar druk mee maar ik weet zeker dat je het ook fijn vindt om ze te kunnen helpen. Ik ben benieuwd wat voor winkel ze gaat beginnen.
    Liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel,
    Wat ben je weer lekker druk Nel, leuk toch op pad met je dochter..
    Mooie kaart heb je gemaakt..grappig het kwastje..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Nel, hemels kleurtje. Dat kraft papier laat zich leuk combineren, het is een plezier om mee te werken. Knap idee, dat kwastje. Verder moetje maar genieten van die uitstapjes met je dochter. Leuk toch dat ze je mening waardeert.Veel succes met haar winkeltje.
    Geniet nog van het weekend.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Nel en wat leuk dat we die winkel met de blauwe letters hebben!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De schattige details maken het tot een prachtig geheel!!
    xoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woww prachtige blauwe kaart , ook mijn kleurrrr... hoor!! Die ribbon flowers zijn ook heel mooi en de combi met kraft maakt het helemaal...

    Gr Antoinette
    http;//antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart in een prachtig kleur blauw! Heel chique! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een plaatje! Mooie combinatie van kraft en blauw. En wat een leuk platje vond je!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje, Nel, leuk gedaan met dat kwastje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Nel,
    ik vind het een prachtkaart in vintage stijl
    en zo'n mooie kleur blauw!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel mooi, Nel!!
    mooie details.
    dan ben druk....maar vast heel gezellig met je dochter.
    wat voor winkel gaat zij beginnen?
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben gek op die winkel met die blauwe letters. groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen