Volgers

zondag 20 januari 2013

Mannen

Tjonge  wat een weer , we konden niet naar beurs in Bleijswijk één ding is zeker we houden ons geld in ons zak, maar ik  had  toch liever iets uitgegeven.
Het binnen zitten gaat me nu toch ook wel een beetje vervelen,wat ga je dan doen ik tenminste dan ga ik maar het één en ander opruimen.
En toen kwam ik deze kaart tegen helemaal vergeten op mijn blog te zetten.
De foto is niet zo duidelijk misschien dat ik morgen een betere foto heb want mijn kaarten staan bij de buurvrouw

Een mannenkaart ja ik hoor jullie al weer zeggen Nel met haar mannenkaarten. hihi ik vind het nog steeds leuk. Zo dan ga ik nu even een kijkje nemen bij wat blog maatjes en misschien dadelijk nog even een kaart  afmaken. 
Het is nog geen 4 uur maar toch tijd voor een heerlijke kom erwtensoep.Ik zie jullie reactie,s wel weer en zeg nog maar een fijne zondag. Groetjes NEL

20 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat jullie niet naar de beurs konden Nel, hier sneeuwt het ook weer als een gek, pffff. Je mannenkaartje is weer super, ik vind hem prachtig. Geniet ze van je erwtensoep, heerlijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat je niet naar de beurs kon, daar kun je je zo op verheugen hè....Je kaartje is prachtig, mooi plaatje! ik heb een leuke candy op mijn blog, neem je een kijkje?
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel

    Wat jammer dat je nu de deur niet uit kan om lekker op de beurs rond te snuffelen.
    Heerlijk erwtensoep.....daar is het echt weer voor.
    En je kaart is weer geweldig Nel.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het heeft hier hier ook flink gesneeuwd en het is echt weer om binnen te blijven. Je kaart is prachtig Nel!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie mannenkaart Nel.
    prachtige swirlbloem.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer van de beurs maar goed voor ons! Anders hadden we deze mooie kaart wellicht vandaag niet te zien gekregen! ;-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer van de beurs want een mens kijkt er naar uit hé. Mooie kaart, ik kom morgen zeker naar het duidelijkere beeld kijken.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je mannenkaart ziet er heel leuk uit. en wat jammer dat je niet naar de beurs kon gaan.
    erwten soep gaat er altijd wel in, daar hoef je niet aan de tijd te houden. haha..
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke mannenkaart, vind ze zelf ook leuk om te maken.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart weer Nel en inderdaad is de foto niet helemaal toppie maar ik hoop maar dat je hem er morgen niet opnieuw op kunt zetten.......dan heeft de buurvrouw weer zaken met je gedaan, hihihihi. Ik hoor alleen maar lekkere dingen van jou....erwtensoep, pannenkoeken.......je hebt er trek van gekregen , van het koude weer.
    Fijne avond en liefs, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Nel

    Wat jammer dat je niet naar de beurs kon, je had je er vast op verheugd.
    Hopelijk heb je je toch vermaakt en in ieder geval heb je weer iets geplaatst en ja hoor, een hele mooie mannenkaart, echt mooi gedaan.
    Het is wel weer voor erwtensoep, dat is dan weer wel fijn met dit weer maar al die sneeuw hoeft voor mij niet hihi, het heeft lang genoeg geduurd;)
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is super. Ik vind hem geweldig leuk. Jammer dat je niet naar de beurs kon, volgende weer beter. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker Nel, als er straks een beurs in Rijswijk is, heb je lekker veel euries om uit te geven, wie wat bewaart die heeft wat toch?
    Dit is ook weer een prachtige mannen kaart, je weet het van mij, jij bent er een ster in om die te maken.
    Dit is voorlopig mijn laatste berichtje.
    lieve groetjes
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nel,
    Jammer dat je niet naar de beurs kon, want je stelt je daar toch op in.
    Je mannenkaartje is al net zo groen als de erwtensoep ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi nel
    Ik ben vandaag wel naar de beurs geweest .
    Was een leuke beurs was er nog niet eerder geweest .

    Je mannenkaart ziet er weer top uit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke mannenkaart!! Geslaagd hoor en aparte kleurtjes.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje Nel.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een schitterende mannenkaart Nel. Vind het altijd moeilijk om een kaart voor een man te maken, maar volgens mij schud jij ze zo uit je mouw.
    Was de erwtensoep lekker? Ben benieuwd of je hem zelf gemaakt had.
    Wens je een fijne dag verder.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen