Volgers

donderdag 17 januari 2013

Meisje met de blauwe hoed.

Nee het is een ander meisje met de blauwe hoed ik vond het zo een leuk plaatje en dacht hier doe ik iets mee.
Ik had een kaart gezien bij een hobbymaatje van mij Pety en daar deed ik de inspiratie op.
Het is toch heerlijk weer om lekker in je hobby kamer te gaan zitten en lekker  te   gaan knutselen.
Kopje thee er bij muziekje op heerlijk, af en toe een praatje maken met een blogmaatje en dan is de dag zo voorbij.
Dit is ze dan.

Ik ben er zelf heel tevreden over ik heb het plaatje maar gelijk in een andere kleur gemaakt dus jullie komen haar nog een keertje tegen.
Ook wil ik jullie bedanken voor de leuke en lieve reactie,s  op mijn vorige kaarten   en wat vinden jullie er van , veel liefs  Nel


18 opmerkingen:

  1. Hallo Nel


    Nou het meisje is zeker leuk zo in het blauw.
    mooie hoekjes heb je ook gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Nel, je hebt de hoeken ook prachtig verwerkt.
    Een mooie kleurencombinatie.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    WOW..supermooi is je dame in het blauw, mooie kleurencomninatie..weer LEUK..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nel

    Je hebt weer een bijzondere kaart gemaakt zie ik, heel speciaal zoals je de hoeken verwerkt hebt, mooi. Het plaatje is ook lief en de kleuren zijn prachtig.
    fijne dag, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Nel, mooi ook dat blauw met bruin. Super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, Nel . Mooi die hoeken met een een swirl erop. De details zijn fijn. Ik ben helemaal weg van de afbeelding. Is dat een stempel? Mooi zacht ingekleurd.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart en een mooie kleurencombi Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je mag zeker tevreden zijn want het is een prachtcreatie!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel goed uit Nel.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superrrrrrsssss Nel, gaaf gedaan met die hoekjes......ik wist het wel!!!! Ben benieuwd waar je nú aan bezig bent!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beauty. Ik vind hem geweldig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kaart en hele mooie kleuren!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. waaaoooow wat een mooie kaart
    en een heel mooi plaatje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaart, superkleuren ook. De afbeelding past echt perfect bij dit papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nel

    Het is een prachtkaartje...zo mooi in het blauw.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Nel,
    wat is dit een mooi kaartje!
    Is dat plaatje een digi?
    Ik vind de kleurencombie heel erg mooi!
    Ook het kaartje met het vintagemeisje erop vind ik erg mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je dat mooi gedaan, Nel, super!

    BeantwoordenVerwijderen