Volgers

zondag 6 januari 2013

Van Harte

Zo het weekend zit er weer haast op gisteren lekker even met mijn kleindochter wezen shoppen helaas niets kunnen scoren.
Vandaag haar netjes naar huis gebracht en ja oma lekker even haar hobby kamer in.
En omdat de bak met mannen kaarten nog steeds niet vol genoeg is ben ik nog maar een kaart voor mannen gaan maken.
Ik moet zeggen ik ga het steeds leuker vinden..
Hetzelfde plaatje maar een hele ander kaart.
Zo deze staat er weer en ik ga gauw weer  verder met de volgende kaart.
Raden wat het is een M........ kaart , veel liefs en groetjes Nel

24 opmerkingen:

  1. het is een gave kaart Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze mannenkaart vind ik een bjoetie, het gaat je steeds beter af Nel TOPPIE hoor.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooi gemaakt Nel, dat kunnen we wel aan jou overlaten!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook weer gaaf. Je hebt zo veel inspiratie, je schudt ze zo uit je mouw! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaat goed met je mannen kaarten zie ik, nog even en je hebt een bak vol. leuk hoor.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooie kleur Nel!!! Echt weer een prima mannenkaart voor in je bakkie ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bent u de mevrouw die zo graag mannenkaarten maakt....hihihi. Toppie gedaan weer Nel en wat wordt de volgende.....???????
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele leuke mannen kaart
    maar ik snap iets niet
    wezen shoppen en niets kunnen scoren
    hoe doe je dat??????

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel,

    Weer klasse hoor...leuke mannenkaart, ik heb er ook bijna 1 klaar..die zet ik er morgen op, vóór in het ziekenhuis in duik...hihihi...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige mannenkaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is weer geweldig mooi geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een hele leuke mannenkaart gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook dit is weer een mooie mannenkaart,leuke combi dat grijs met blauw,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij kan mannenkaarten maken als de beste! Knap gedaan Nel!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje Nel, wat ben je goed in mannen kaarten maken zeg, het is voor jou geen enkel probleem. je hebt er weer een beauty van gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk Nel even shoppen met je kleindochter ook al hebben jullie helaas niets gescoord, ach als jullie maar lol hebben gehad toch. Je kaartje is weer een toppertje zoals altijd, ik vind hem prachtig Nel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Nel,
    Dat koppie komt me bekend voor ☺☺☺. Alweer een hele MOOIE mannenkaart.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Nel,
    wat en gaaf plaatje heb je gebruikt, of is het een stempel?
    Ook het artdeco kaartje hieronder vind ik erg mooi, ik houd erg van die kleurencombinatie!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi gedaan Nel
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb hier even rondgewandeld op je blog en jij bent wel degelijk meester in mannenkaarten maken. Terwijl iedereen met de handen in de haren zit als ze er nog maar aan denken. Dat moet ik van dichtbij in het oog houden, dus ben ik volger geworden.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige mannenkaart!
    Lieve groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie mannenkaart Nel, vind de kleuren ook helemaal top !!
    Ehhh een gokje hoor ik denk een .......magnolia kaartje ;-)
    Fijn weekend,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nel, hij staat er 'gekleurd' op! Een gave mannenkaart hoor!
    xxx Lia

    BeantwoordenVerwijderen