Volgers

woensdag 16 januari 2013

Vintage meisje

Hallo Allemaal,
Eerst wil ik mijn  nieuwe volgers weer hartelijk welkom heten ik hoop dat jullie een beetje ideetjes op kunnen doen , ik kijk ook regelmatrig bij mijn volgers al lukt het me niet elke dag.

Wat was het heerlijk vandaag lekker het zonnetje geen vallende sneeuw ja zo vind ik het niet zo erg, alleen jammer dat ons dagje met 2 hobbymaatjes niet door ging gisteren , maar we maken gewoon een nieuwe afspraak we gaan geen risico nemen toch.
Vandaag weer eens een vintage kaart die heb ik al een tijdje niet gemaakt .
En het is zo leuk om te doen .Wat een lief meisje is het vinden jullie ook niet.
Het is en blijft toch zo een lief plaatje we komen haar ook geregeld tegen op de blogs.
Hebben jullie ook nog steeds last met een foto plaatsen bij je bericht ik wel , wordt er een beetje moedeloos van. hoop dat het gauw beter wordt , dit is het voor vandaag ik zeg maar weer tot ziens allemaal, groetjes Nel

20 opmerkingen:

  1. prachtige vintage kaart Nel.
    en gelukkig nog geen last.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige vintagekaart Nel, leuk gedaan met die strikjes.
    Er zijn veel mensen die er last vanhebben, op normale wijze kun je geen of amper nog foto's uploaden. Ik gebruik Picasso (Google) en dat werkt prima, andersn installeren Google Chrome (dat is de nieuwe versie van Google) en die vinden dat weer fijn. Het is maar net wat je wilt maar jammer dat het zo niet meer lukt. Hopelijk heb je hier iets aan Nel,
    fijne avond, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    Schattig is je Vintagekaartje... leuk met de knipvelbloemen..en nee...geen problemen met foto's plaatsen...
    Gebruik je wel Google Chrome ??

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat een schatje weer. Ik heb geen problemen maar gebruik dus wel Google Chrome
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww Nel
    wat een plaatje!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige vintage kaart Nel. Inderdaad een heel lief plaatje. Heel ergmooi gemaakt, Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaartje hoor nel

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief plaatje is dit, je hebt haar prachtig verwerkt in je kaart.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, mooi, mooi Nel, je hebt weer een prachtige vintage kaart gemaakt, wat een lief kantje.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had hem al gezien maar nu even uitvergroot om niets te missen......het is een schatje, helemaal mijn ding!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super kaartje, Nel. Een lief plaatje en mooie bloemen. Het kantje met de strikjes maakt het helemaal af.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig vintage kaartje Nel, met google chrome heb je hier geen last van.....
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende vintagekaart heb je gemaakt Nel, ik vind hem prachtig, mooie kleuren ook. Een plaatje is het.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een heel lief kaartje geworden Oma Nel, geweldig mooi.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig kaartje, erg mooi hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige vintage kaart! Leuk met alle strikjes en het plaatje is een schatje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bijzonder mooie vintage kart en het kant met het lint erdoor is gaaff

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige vintage kaart en zeker een heel lief plaatje.
    Leuk ook zo met die strikjes aan de zijkant.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen