Volgers

maandag 21 januari 2013

With Love

Hallo allemaal ik ben gister  maar eens lekker met de cricut aan de gang geweest ik heb geprobeerd met cricut craftroom wat Swirl,s te maken en ik moet zeggen het is me aardig gelukt je bent even bezig dat wel maar als het dan gelukt is heb je een voldaan gevoel. Ook heb ik nog eens een paar bloemen zelf gemaakt het is zo leuk dat je alles in je eigen kleur kan maken.
Het hart is ook met de cricut gemaakt en ik denk dat jullie het meisje met de hoed ook wel herkennen alleen heb ik haar nu in het vintage bruin gemaakt.Het is eigenlijk steeds plakken en knippen tot je er tevreden over bent en ik moet zeggen ja dat  ben ik wel met deze kaart, heel veel liefs Nel


14 opmerkingen:

  1. Hallo Nel

    Wat ben jij toch handig met die cricut, ik zag (toen Ans en ik bij Plony waren) dat jij er zoveel plezier in had, leuk. Je hebt in ieder geval weer een prachtige kaart gemaakt, erg mooi gedaan en mijn favoriete kleur.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat geloof ik best, dat je hier tevreden mee bent, het is dan ook een super mooie kaart. Deze stempel gaat echt niemand vervelen vooral niet met alle variaties die jij bedenkt. De bloemen zijn ook top. Knap werk.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nel wat is deze kaart schitterend!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel,
    Wat een supermooi kaartje heb je gemaakt..mooie swirls heb je getoverd..lief plaatje..zoet kaartje...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel
    Daar is het meisje weer ik vind hem zo ook weer erg mooi .
    wat een verschil zo met een hele andere kleur.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi nel,
    weer dat mooie meisje!
    Ik vind ook deze kaart weer erg mooi!
    Leuk dat je zoveel zelf kunt maken he!
    groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat mag ook wel,Nel. Het is een mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele mooie kaart superssssssssss

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart kan je zien als je het nodige spullen heb wat voor moois je kan maken
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een heel mooi kaartje Nel, mooi die swirl hoeken.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wateen leuk kaartje Nel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Nel, ik vind hem prachtig. De kleuren zijn ook helemaal super. Top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Nel! Wat een bofkont dat je de Cricut zelf hebt, want je kunt er zoveel mee, zoals die schitternde swirls stansen. Super hoor!
    xxx Lia

    BeantwoordenVerwijderen