Volgers

donderdag 3 januari 2013

yes nr 1 van 2013

Allereerst wil ik iedereen een heel gelukkig , gezond en een heel fijn knutsel jaar toewensen.
Na dat  ik de kerstboom heb  afgetuigd en het kerst dorp weer helemaal  opgeruimd is en alles lekker weer op zolder  staat heb ik weer tijd voor mijn hobby.
Ik ben maar weer eens even met mijn cricut gaan spelen wat een plezier heb ik met dit apparaat.
Het is een easelkaart geworden.


Heerlijk om in mijn hobby kamer te kunnen vertoeven en ik wil zeggen dat ik mijn 1e kaart van 2013  wel erg geslaagd vind en jullie.
 Morgen eerst  even naar mijn zus die is opgenomen met een longontsteking in het ziekenhis geen leuk begin maar het gaat iets beter ik hoop dat ik morgen  ook  tijd  heb om iets te knutselen want ik heb er zin in.
Heel veel lieve groetjes Nel





20 opmerkingen:

  1. jij ook de allerbeste wensen he nel

    wat een hele mooie kaart is dit

    ook mooie kleur

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel
    de aller beste wensen voor 2013

    Je begint het nieuwe jaar goed....Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,

    WOW..dat is nog eens een binnenkomer..helemaal super..wat mooi...
    Wat naar dat je zus ziek is, hopelijk knapt ze snel weer op..

    Nog de allerbeste wensen,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook de allerbeste wensen voor 2013 Nel. Wat vervelend dat je zus is opgenomen met een longontsteking, ik hoop dat ze snel weer opknapt. Wat een schitterende kaart laat je ons weer zien, echt een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De allerbste wensen voor 2013 Nel, het begint niet zo lekker nu je zus met een longontsteking in het ziekenhuis ligt, maar daar is ze in goede handen hoor.Je easelkaart is prachtig, lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem net zo mooi als jij Nel....deze is zeker goed geslaagd!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo zeg, de eerste kaart is gelijk een klapper, wat mooi gemaakt Nel.
    beterschap met je zus, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaaaafffffff Nel, heel gaaf! Super gedaan met de cricut en mooie kleuren gebruikt. Helemaal top!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje zeer geslaagd, ik hoop dat je zuster snel weer opknapt, en verder wens ik je nog het allerbeste voor 2013 toe.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is beeldschoon en ook voor jou de beste wensen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nel voor jou ook de allebeste wemnsen
    de kaart is prachtig
    beterscahp voor je zus
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super kaart voor de eerst van het jaar. Maar voor je zus wat minder. Heel veel sterkte en beterschap voor jullie beide

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige vorm van een easel kaart, de rand is heel bijzonder en de kleurtjes vind ik superrr!

    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een SUPER start van 2013 is dit Nel.....PRACHTIGE easelkaart.
    Een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst voor jou en voor al degene die je omringen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ook de allerbeste wensen Nel en ja je eerste kaart van dit jaar is schitterend.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Nel,
    wat een prachtkaart is dit!
    Veel sterkte met de gezondheid van je zus!
    Fijne tijd en groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Nel,wat naar dat je zus met een longontsteking in het ziekenhuis ligt maar als je een van je mooie creaties meeneemt op bezoek zal die vast een mooie plaats op het prikbord krijgen waar ze er van kan genieten.Dit felicitatiekaartje is ook een plaatje,heb je die met de cricut gesneden!? Prachtig en hele mooie kleuren heb je gebruikt,voorjaarsachtig. lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen