Volgers

donderdag 14 februari 2013

40 jaar getrouwd

 Eerst wil ik mijn nieuwe volgers hartelijk welkom heten en hoop dat jullie inspiratie kunnen op doen bij mij.
Het kaartje had ik al klaar maar moest hem nog opsturen als het goed is heeft het gelukkig stel de kaart vandaag binnen dus kon ik hem nu gaan plaatsen. Het is een kaart voor de candy van Rachel die zij heeft gemaakt voor haar ouders  lief hè.
Ik hoop dat ze  deze kaart mooi vinden.

Ik heb een grote swirl gemaakt met de cricut en met glitter bewerkt ja dat mag toch bij zo een feest.ik vond hem zo leuk  ik dacht ach leuk nog één  twee kaarten   maar wel  een beetje verschillend
Ik zou zeggen zoek de verschillen.

En hebben jullie de verschillen  gevonden, ik zeg maar weer veel liefs en tot ziens Nel.

24 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaarten Nel, wat zullen de ouders van Rachel hem mooi vinden, ik in ieder geval wel hoor, wat een plaatje zeg.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi nel
    schitterend gedaan

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja Nel,
    je blijft een grapjas..hihi..ze zijn allebei heel mooi..en dat veertje op kaart 1, vind ik wel heel lief...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn 2 hele MOOIE kaartjes Nel. Het eerste kaartje heeft mijn voorkeur. Weet je waarom? Op het tweede kaartje lijkt het alsof het ♥ een beetje sip kijkt. Snap jij het nog?
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze allebei schitterend....een paar kleine verschillen maar dan toch weer anders, super gedaan hoor Nel hier
    gaan ze van genieten.
    Fijne dag, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer 2 prachtige kaarten gemaakt Nel, mooie kleuren ook, ziet er mooi uit.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem prachtig Nel, super! Ben benieuwd wat pap en mama ervan vinden.....bedankt voor je kaartje!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem helemaal schitterend geworden en weet bijna wel zeker dat zij dat ook zullen vinden, het is weer een toppertje Nel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten Nel. Mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allebei erg mooie kaartjes, Nel! Lief dat veertje op de eerste, maar de tweede is meer uitgesproken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 mooie kaarten Nel.
    ja het kant is verschillend.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nel
    Ik vind ze alle twee erg mooi geworden .
    Daar zijn ze vast heel blij mee.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee hele mooie kaarten! Ze verschillen niet veel en zijn allebei prachtig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. We hebben je kaartje ontvangen en hij is echt schitterend. Onze voorkeur ging ook uit naar de bovenste. Dank je wel.
    Groetjes Laurens en Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nel, wat een prachtige romantische kaart. Je wordt er helemaal verliefd op!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gedaan.
    Groetjes en een fijn weekend Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Nel, wat een prachtige stijlvolle kaartjes heb je weer gemaakt!
    Mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook weer een plaatje Nel
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Nel,
    De bovenste is vrolijker. Hartengezicht bedoel ik.
    Ik ben er nog mee bezig. Het lukte niet erg. Zondag moet ie klaar. !!!!
    gr Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Nel,
    Heb mijn kaartje na enige troubles toch afgekregen en vrijdag gepost.
    Zal hem dinsdag op mijn blog zetten. Dan zal ie er wel zijn.
    Fijne zondag.
    Gr Leny

    BeantwoordenVerwijderen