Volgers

dinsdag 26 februari 2013

Easel kaart

Ik heb er een  nieuwe volger bij Astrid wat een eer , bij haar kom ik zeker langs want wat maakt zij ook een mooie kaarten ja daar moeten jullie echt eens een kijkje nemen hoor.

Oh wat was het weer gezellig by Plony we hebben lekker zitten freubelen en ik heb weer wat geleerd.
Kleuren van een  digi op stempellinnen . Een kunst apart.
Nee dit is niet wat we gisteren hebben gedaan , ik had deze kaart al af .
Het is het zelfde plaatje als mijn vorige kaart maar andere kleuren  ik moest toch oefenen.
Het is een easelkaart heel erg eenvoudig gemaakt met een papierblok van de Action je hebt ze in het groot en klein dit zijn de grote.

Wat versiering er op en klaar Morgen naar mijn schoonmoeder die 90 jaar wordt dus weer weinig tijd voor mijn hobby dat zal wel het weekend worden
Nee vervelen staat niet in mijn woorden boek gelukkig ik zeg maar tot gauw en heel veel liefs Nel

20 opmerkingen:

  1. Je kaart is echt super geworden! Mooie kleurtjes...

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Nel, ik vind hem helemaal super zo in het rond, top weer. En wat gezellig toch wat dat je zo genoten heb met Plony gisteren, dat is toch helemaal super als je samen kan knutselen. Ben benieuwd hoe het geworden is op het stempellinnen. Alvast gefeliciteerd met je schoonmoeder, jeetje 90 jaar wat een mooie leeftijd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nel

    Ja Astrid maakt hele mooie kaarten, ik volg haar ook dus wist meteen welke Astrid jij bedoelde.
    Je kaartje ziet er weer heel mooi uit, leuk om een ronde easelkaart temaken en mooie kleuren ook.
    wat zal het weer gezellig zijn geweest met Plony, heerlijk voor je.
    Wow, je schoonmoeder wordt dus al 90, wat een leeftijd, ik wens je een fijne dag dan.
    liefs hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een eer als Astrid je volger wordt , dat heb ik ook ervaren Nel, ze maakt inderdaad prachtige dingen.
    90 jaar tjonge Nel wat een leeftijd,als wij dat zouden halen zijn we bofkonten, ik denk dat het er voor mij niet inzit.
    Daarom niet getreurd we blijven zolang we het kunnen mooie kaartjes maken, die we aan elkaar kunnen laten zien, ja toch?
    Deze easelkaart is ook weer een schatje , je hebt wel veel plezier van je Magnolia stempeltje hè vrouwtje.
    6 april ga ik met Cindy naar Rijswijk, we gaan elkaar nu ontmoeten hoor!!! Als jij ook ga.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I just love your blog so have joined as a new member. Your easel card is just gorgeous and a favourite of mine, beautiful colours, and all the little bits and pieces to absorb in...lovely...love annie [australia]


    http://annieforeva.blogspot.com.au

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het weer een schitterende kaart geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor, dat je het woord vervlen niet kent, volgens mij houdt dat je jong. Je kaartje is weer erg leuk, met mooie details.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Nel.
    En heeeeeeeeel veel plezier bij je schoonmoeder.
    groetjesjoke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaartje gefeliciteerd met je schoonmoeder
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart en ook een leuk model! Prachtig gemaakt.
    gefeliciteerd met de verjaardag van je schoonmoeder. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nel,allereerst gefeliciteerd met je schoonmoeder en wat een mooie,ronde easelkaart.Lieve kleurtjes en mooie decoratie er op.Zelf vindt ik een ronde vorm moeilijk om mooi te decoreren maar jij draait daar je hand niet voor om,toppie,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is super geworden. Wat betekent "easel" eigenlijk. Wat gezellig, dat je samen met Plony kan werken.
    Super.
    Gr Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige Easelkaart Nel
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een super leuke kaart Nel.

    gefeliciteerd met je schoonmoeders verjaardag.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige ronde easelkaart Nel. Mooi gemaakt.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Nel,
    wat een prachtige easelkaart en weer met een magnoliaatje erop!
    Mooi ingekleurd!
    Zal je schoonmoeder blij mee zijn!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nel, wat een geweldig lief kaartje heb je weer tevoorschijn getoverd. Fijn dat het ook zo gezellig eens om samen te freubelen en waar het kan elkaar te helpen.
    Hoop dat het ook een gezellige verjaardag is geweest bij je schoonmoeder.
    Wens jou een fijn "freubelweekend"en tot een volgend bezoekje hoor.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oooh Nel wat een prachtig kaartje, super mooi van kleur!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen