Volgers

vrijdag 22 februari 2013

Magnolia stempel

Eerst wil ik mijn nieuwe volgers weer welkom heten op mijn blog ik hoop dat jullie nog eens terugkomen.
Ik ben toch maar weer gaan kleuren als je eenmaal bezig bent is het toch zo leuk.
Van mijn hobbymaatje kreeg ik een tijdje geleden deze Magnolia stempel ik vond hem zo leuk dat ik hem al 3 keer heb gemaakt.
Zou het dan echt zo zijn dat ik de magnolia stempels toch leuk ga vinden, ik zei altijd Magnolia bah niets voor mij.
Maar niets verandelijker dan een mens (haha Nel dan ). Zou het het dan ook zo zijn dat ik nog eens aan een Magnolia challenge mee ga doe.
Is het geen schatje .Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden. Heel veel liefs Nel
.

27 opmerkingen:

  1. Wat een lief schattig kaartje. haha ik zei dat ook altijd hoor, ik vond het maar rare poppetjes met ballonhoofden zonder neus en mond, maar ze worden nu wel steeds leuker ja, ik gebruik ze ook heel af en toe nu
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een schatje Nel, ja meis ze zijn heel verslavend....maar er zijn heel veel stempels die ik leuk vind.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is mooi Nel. Ik zelf heb ook niet zo veel met magnolia. Heb er twee stempels van liggen maar doe er ook niets mee en super veel digistempels op mijn laptop maar nee het lokt mij nog niet
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Nel,
    Jij aan de Magnolia, ook hier iemand die ze echt niet leuk vindt..maar je hebt het afdrukje mooi ingekleurd en..je kaartje is ook lief...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is heel mooi Nel! Ik ben ook geen fan van Magnolia, volgens mij zien ze er allemaal hetzelfde uit. Hihi ;-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ja Nel je zal het zien ben je straks helemaal Magnoliaverslaafd hahaha, ik vind je kaartje prachtig geworden, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel,je hebt dat zangeresje een hele mooi jurk aangegeven en op een mooie kaart geplaatst.Mooie swirls heb je gebruikt,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart, Nel, mooie wat speciale kleuren en leuke details. k heb het ook niet zo begrepen op Magnolia stempels, behalve sommige dan en daar ben ik daar helemaal weg van. Zo zie je maar, je bent niet alleen.
    Fijn weekend

    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toppie Nel, dat je toch een beetje om gaat naar de Magnolia's , dat is geweldig, je kleurt ook héél mooi.
    Ik vind je kaart geweldig mooi.
    Lieve groetjes bCorrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Nel

    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, mooi ingekleurd en prachtige details. Net als jij vond ik in het begin die Magnolia's ook maar niets maar nu......heerlijk haha, niets zo veranderlijk als een mens.
    Nel, fijn weekend, geniet er lekker van,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nel
    Super weer hoor ,ik heb de magnolia,s altijd al leuk gevonden maar er zijn zat mensen die ze inderdaad niet leuk vinden .
    Je kaartje ermee is in ieder geval erg leuk geworden .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart Nel.Het stempelafdrukje is prachtig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel erg leuk kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem GEWELDIG!!!!!! Heerlijk kaartje met deze schattige magnolia en joh......er zijn nog veeeel meer van die schatjes......je hoeft ze écht niet allemaal leuk te vinden hoor, haha.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje Nel

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart met prachtige papier, mooie details en een leuke Tilda. Ik ben ook niet een grote Magnolia fan maar sommige vind ik wel leuk. Ik vind het jammer dat ze geen gezicht hebben. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schatje, en deze Tilda is inderdaad een schatje, ik heb hem hier ook, enne natuurlijk meedoen met een challenge...

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Nel,
    heel mooi kaartje en super ingekleurd,
    eerlijk gezegd heb ik maar 1 magnoliastempel,
    en een paar digitale maar verder ben ik er geen fan van maar kan wel genieten van de blogcreaties!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Nel,
    Wat een schattig kaartje,
    Die Magnolia's en Tilda's vind ik net als de snoesjes schattig.
    Maar ik kan beter knippen dan kleuren en als het niet naar mijn zin is, gooi ik het toch weg.
    Kan ik iets aan veranderen. Dat is al jaren zo.
    Er verdween wat pergamano in de prullenbak.
    Ik gaf les en de andere namen het vaak mee. Dat gaf niet. Voor mij moest het goed zijn.
    Fijne Zondag .
    Gr Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Nel

    Dus je bent overstag, ik vind ze ook niet allemaal leuk maar heel veel wel. En volgens mij zijn er heel veel dames die er eerst helemaal niks aan vonden maar nu juist helemaal weg van zijn.
    Jij hebt met deze lieve Tilda een heel mooi kaartje gemaakt, heel mooi ingekleurd ook.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is een heel leuk kaartje geworden en wat de magnolia betref daar word je vast nog eens fan van.

    Gr Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig plaatje en wie weet ga je ook wel andere magnolia stempels een keer gebruiken.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. erg mooie kaart...
    mooie details heb je gebruikt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een schitterende kaart Nel, prachtige details, lief stempeltje !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen