Volgers

zaterdag 9 februari 2013

kado envelopje

 Ja ik ben er weer.
Tjonge blogmaatjes wat heb ik het druk gehad, eerst 35 uitnodigingen gemaakt voor mijn schoonmoeder ja ze wordt 90 jaar en nog goed gezond en heel goed bij de tijd.
Het waren wel eenvoudige het moesten simpele kaarten zijn maar dan moest ik ook de tekst er op maken en uitprinten dus al met al toch nog veel werk ,maar ze zitten op de post.

Ik heb ook nog een kado envelopje gemaakt even iets anders maar leuk om doen en ook leuk om  te geven.


Ik was van plan om mijn hobbykamer in te gaan maar ga nu weer onverwachts naar mijn broer en schoonzus in Zoetermeer even bij komen van de stress,wanneer er weer iets op mijn blog komt kan ik echt niet zeggen .
Ik wens jullie een fijn weekend en veel liefs Nel

25 opmerkingen:

  1. heel mooi vloppie hoor
    ziet er gezellig uit

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke envelop heb je gemaakt Nel. En ik kan me voorstellen dat je het druk hebt gehad met het maken van de kaarten. Maar jou kennende is je moeder er vast en zeker blij mee.
    Fijn weekend.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,

    Je cadeauenvelopje is schattig..veel plezier in Zoetermeer..doe maar kalm aan hoor..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Nel, das niet mis, 35 uitnodigingen maken!!!
    Dit envelopje vind ik ook erg leuk!
    Lekker genieten van alles en absoluut geen stress!!!Heb een fijne tijd!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi druk baasje, goh Nel denk je wel aan jezelf, dat is niet niks om 35 uitnodigingen te maken, maar het is je weer gelukt. Je kadoenvelop is heel erg mooi vind ik, super gedaan. veel plezier vandaag, eventjes bijtanken.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt het er maar druk mee nel!
    Maar wat heerlijk dat je schoonmoeder al 90 wordt en nog lekker bij de tijd.
    Super, net als je envelop ook zo super
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kado envelopje is weer een plaatje geworden Nel,vast net zo mooi als de uitnodigingen 90 jaar en dan nog zo goed en bij de tijd daar teken ik voor.
    Wens je een heel fijn weekend in Zoetermeer....Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Nel. Succes met alles. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ongeveer een weekje weg en dan 35 uitnodigingen gemaakt? Hoe krijg je het voor elkaar?
    90-jaar is een PRACHTIGE leeftijd en daar hoort een PRACHTIG versierd envelopje bij.
    Rust LEKKER uit Nel en tot ziens.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig vlopje Nel
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nel

    Dit ziet er weer schitterend uit, en wat lief dat je die uitnodigingen voor je schoonmoeder hebt gemaakt, alvast gefeliciteerd met haar verjaardag.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig vlopje, veel plezier bij je broer....geniet ervan!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij had jij het heel druk! En was je in mijn woonplaats :) en kon je even bijkomen.
    Je kaart/envelopje is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Nel

    Goh, ik dacht al, waar blijft Nel toch? Gelukkig ben je niet ziek maar had je het wel druk met dingen regelen voor je schoonmoeder. Fijn dat je anar je broer en schoonzus gaat, geniet er maar lekker van en doe het rustig aan.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo lieve schat, ik mistte je al Nel.
    Ik reageer nog niet zoveel, dat komt door de pijn, maar ik wil je toch even laten weten dat ik je cadeau envelopje prachtig vind.
    Je hebt een drukke tijd achter de rug, maar je bent er weer dat vind ik geweldig.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alvast gefeliciteerd met je schoonmoeder en wat lief dat jij het op je genomen hebt om de uitnodigingen te maken. Je kado-enveloppe is ook een liefje en na gedane arbeid is het goed uitrusten Nel. Veel plezier in Zoetermeer en doe maar lekker rustig aan,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowww super mooi, wat een bjoetie!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie cadeauenvelop! Prachtig gemaakt, heel vrolijk met een leuke afbeelding en de ticket vind ik ook heel erg mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel gaaf gedaan
    Lieve groetjes, Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WOW Nel prachtige creaties heb je weer gemaakt, mijn complimenten hoor.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig envelopje en wat leuk dat jij de uitnodigingen mocht maken.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je dit schitterend gemaakt Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen