Volgers

vrijdag 1 februari 2013

Vintage

Deze kaart is weer totaal anders dan de vorige witte, het is  een vintage kaart geworden, ik had van de week verteld dat ik zulke leuke  kwastjes had gekocht en op deze kaart zit er ook weer één,wat doe bij vintage meestal op je kaart   b.v. kant  strikjes pareltjes bloementjes  enz en dat zit er weer allemaal op.
Dit is hem dan .
 
Ik kan jullie vertellen dat ik  zo af en toe nog wel een kaart met een kwastje er op zal maken want ik heb er nog 20  hahaha. ik zeg maar weer groetjes en tot ziens Nel

18 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Nel. De kantjes vind ik mooi geplaatst, geeft een leuk effect zo. De kwastjes kunnen nog een paar jaar mee en bedankt voor de tip want dankzij u blogbericht van enkele dagen geleden liggen die hier ook te wachten om gebruikt te worden. Want gelukkig hebben wij in Belgie nu ook winkels met blauwe letters.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel,
    Ha, alweer een kwastje, past er prima bij,leuk het kantje om het afdrukje..alles past weer perfect bij elkaar...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, dat kwastje! Mooi kaartje, ik houd wel van vintage!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi vintagekaart Nel, leuk dat kantje zo onder dat plaatje, mooi gedaan.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is SUPERS en heerlijke kleurtjes heb je gebruikt! Voor een vintage kaart maakt het kant het helemaal af!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Nel
    Geweldig dat kwastje op je kaart ,past super bij een vintage kaart .
    Hij is weer erg mooi.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Nel,
    wat kun jij dit toch prachtig uitwerken,
    geweldig deze vintage kaart!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige vintage kaart Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Nel. Heelmooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende vintagekaart heb je gemaakt Nel, ik vind hem weer helemaal prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige vintagekaart en wat leuk dat kwastje erop.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Nel ik loop achter met rond kijken maar ik zie dat jij niet stil gezeten hebt. Wat heb je weer ontzettend veel moois gemaakt
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beeldschoon kaartje heb je gemaakt Nel een plaatje om te zien.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een pracht van een vintage kaart Nel en sie kwastjes passen zo leuk bij een kaart in die stijl, leuk dat we ze nog vaker gaan zien bij je !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nel

    Wat een prachtige kaart, ik vind deze stempel erg mooi.
    Succes met de winkel van je dochter.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen