Volgers

maandag 18 februari 2013

Zwanger

Vandaag laat  ik de  kaart  zien die  ik heb gemaakt  voor de dochter van een hobby maatje
De meeste van jullie vinden het maken van baby kaarten heel leuk, ik heb er  altijd  moeite mee, zoals jullie weten zit ik meer in de mannen kaarten.
Zo hebben we allemaal een voorkeur.

Het plaatje  is  ingekleurd met Aquamarkers , ik heb nog wel een paar lessen nodig hoor.Maar ik vind het wel leuk om te doen.
 De kaart heeft ze nu binnen  en ze  was er blij mee,dus mogen jullie ook meegenieten

Heel Hartelijk Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap, veel liefs Nel

27 opmerkingen:

  1. Hoi Nel,
    Nou, je kaartje is super mooi hoor..heel lief..mooi ingekleurd..alles mooi gecombineerd..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en lief kaartje is dit.
    Leuk stempeltje heb je gebruikt.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan Nel!! Mooie kleurtjes en leuke details!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie kaart Nel. Erg mooi gemaakt. Het is niet te zien dat je moeite hebt met dit soort kaarten te maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt een mooie kaart gemaakt Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Nel, je hebt het al aardig goed onder de knie.....Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel
    Ik vind hem erg mooi geworden hoor ,
    En ik heb juist moeite met de mannenkaarten ,maak ze ook eigenlijk veelste weinig .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nel je kaart ziet er prachtig uit en mooi ingekleurd hoor niets mis mee
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje, erg lief!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superrr kaartje met mooie kleuren!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook al mogen mannenkaarten helemaal jouw ding zijn Nel, vind ik dit je ook heel goed afgaan want ik vind het een plaatje geworden, ziet er weer super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Nel, ik vind het een plaatje, super gedaan! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Nel,,, ben ik dan de bofkont dat ik weet voor wie je deze mooie kaart hebt gemaakt?
    Ik verklap alleen de voorletter goed? die begint met de hoofdletter L, goed hè, je bent een schat jij denkt aan iedereen.
    Knuffel van mij hoor meisje Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een heel mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Nel

    Nou je mag er weer trots op zijn, het is echt een mooie, lieve kaart geworden en mooi ingekleurd.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schat van een babykaartje, ook dit kun je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart Nel

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dit ziet er wel mooi uit, hoor?
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi kaartje is dit Nel.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kunt het dan misschien moeilijk vinden een babykaart maar ik vind hem prachtig Nel!!! En supermooi gekleurd!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou Nel, genoten van deze schitterende creatie heb ik hoor. Ondanks dat je meer van de "grote" mannenkaarten bent, maak je ook prachtige "kleine" mannenkaarten. Ik denk nl dat ze zwanger is van een zoon, want je hebt de kleur blauw gebruikt.
    Nog een hele fijne avond verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterend kaartje Nel!!
    Via via kwam ik op je blog, wat een prachtige creaties maak je, ben gelijk volger van je geworden, om maar niets van al dat moois te missen.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi Nel,
    wat een prachtkaart!
    Ik vind het heel erg mooi ingekleurd!
    Wat mij betreft heb je geen lessen meer nodig!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Nel,
    Heb me net aangemeld bij je blog. Zoek al heel lang naar een 3D plaatje (ik kan niet meer kleuren) zoals je hebt gebruikt.
    Ik moet altijd nu op request geven als men naar zo'n kaartje vraagt. Helaas.
    Maar ik vind hem super. Ga gauw verder kijken.
    Gr Leny

    BeantwoordenVerwijderen