Volgers

woensdag 20 maart 2013

Blondie

Zo nu maar weer eens een stempel kaart, deze stempel had ik een tijdje geleden gewonnen en eindelijk maar eens mee aan de slag gegaan.
Ik ben nog niet zo een held met kleuren maar ik blijf oefenenen ik vind het ook nog steeds erg leuk om te doen.

Helaas heb ik nog wel eens dat de kleuren anders over komen  op de foto dan dat ze in werkellijkheid zijn.
Maar ik geloof dat ik echt niet de enigste ben toch? Ik zou zeggen geniet van mijn kaartje en veel  liefs Nel

19 opmerkingen:

  1. Beeldschoon is je kaartje, erg mooie kleur en schitterend afgewerkt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind niks mis met je kleurwerk, hoor. En je kaart is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    Weer super ingekleurd hoor, mooi is je kaartje geworden..prachtige afwerking..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super leuk kaartje
    netjes ingekleurd hoor

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattige kaart, nou bij mij zien de echte kleuren er soms ook net effe anders uit als op de foto hoor en soms weer niet, dus geen idee waar dat aan ligt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een prachtige kaart Nel heel mooi bewerkt.
    En je kleuren gaat je goed af.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Heel leuk gemaaktmet de grote mal. Leuke stempel,moi paapieren kleuren zo Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel, wat een mooie creatie, Prachtig !!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje Nel, ik vind dat je haar ook zo supermooi hebt ingekleurd, echt een toppertje weer. Super meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart en met een hele leuke stempeltje! Mooie mallen heb je ook gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card Nel and marvellous colouring.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Nel.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, Nel. Zachte , mooie kleuren en leuke mallen heb je gebruikt. Je oefenen werpt zijn vruchten af want het is mooi ingekleurd.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi ingekleurd kaartje!

    Gr antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig hoor Nel, hele gave kaart en je kleuren gaat écht wel vooruit. Lekker blijven oefenen.....ik las dat er knotsgekke kaartendagen zijn in Den Bosch.......hebben we nou niet goed opgelet?????Hihihihi.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige en prachtige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi nel

    Geweldig papier vind het zo,n mooi kleur en Blondie is weer parcahtig gekleurd hoor.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwww Nel wat een gaaf kaartje
    mooi zeg die combinatie van mallen

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen