Volgers

maandag 4 maart 2013

DRUK DRUK DRUK

Sorry lieve maatjes maar wat had ik het weer druk ik ga niet zeuren hoor.
Ik was vorige week zo gezellig bij mijn hobby maatje Plony en wat hadden we weer een gezellige dag  ja zo als altijd natuurlijk , even proberen te kleuren op stempel linnen nou ik kan zeggen gaaf is het zeker maar ik heb het kleuren even aan haar overgelaten en het ging toch goed bij haar dat ik zei  probeer het nu ook eens in het blauw haha hebben jullie het door Nel haar kleurtje en het is gelukt hoor.


Dus Plony heeft gekleurd en ik de kaart gemaakt maar dat weet zij nu pas heerlijk toch zo een vriendschap, zij heeft het ook zo druk op dit moment de schat nog een paar dagen en dan is de bruiloft van haar dochter, Plony ik hoor je wel en het was weer een hele gezellige dag en ik hoor je vast nog wel voor het feest . Ja echt van de week zet ik  weer wat  op mijn Blog , heel veel liefs en groetjes Nel

21 opmerkingen:

  1. nou jullie zijn een goed koppel zo...de een gekleurd en de ander heeft er een beeldschone kaart mee gemaakt,
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooo, ik was even snel aan het koekeloeren en wat zie ik hier.......wat is ie gaaf geworden!!!!! Helemaal geweldig, wat een bjoetie. Goed gedaan Nelletje, hihihi......en ook best leuk gekleurd van mij, whahahahahaha. Je hebt er een schitterende kaart van gemaakt in jouw eigen kleurtje blauw! Ik ga nu weer snel verder met mijn bezigheden, ben blij dat ik deze nou nét ff zag.
    Dikke kus, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel,
    Inderdaad wat een supermooie kaart heb je gemaakt, in je favo kleur met het mooie afdrukje, zo super ingekleurd door Plony een echte bjoetie...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OO Wat hebben jullie goed samengewerkt, Plony prachtig ingekleurd en jij er een hele mooie kaart van gemaakt. Wat zal het weer gezellig zijn geweest. Ja Plony heeft het er maar druk mee met de aanstaande bruiloft, jij ook nog druk met de winkel van je dochter?
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk kaartje

    en mooi gekleurd hoor plony

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart nel
    Het is heerlijk samen met iemand kaarten maken.
    Dat doe ik ook met Karla elke week
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is erg leuk geworden Nel. Leuke mallen heb je gebruikt.Ja kleuren is een vak apart.Je moet soms gewoon lef hebben en doen,dan wordt het wel goed,niet te precies zijn maar dat is soms een probleem...Je leert het kleuren zelf ook nog wel. Groeten rijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb je dat mooi gemaakt, zo helemaal in één kleur . . . Geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat gaaf Nel schitterende kaart heb je gemaakt.
    ook mooi zo op dat linnen geeft ook een heel ander effect.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Nel,
    wat is dit een mooi kaartje zeg en wat lief dat plony heeft ingekleurd!
    Je kaart is erg mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart! Plony heeft mooi gekleurd op het linnen en jij hebt een prachtige kaart gemaakt met mooie mallen en details. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk dat jullie elkaar zo goed aanvullen! Je kaartje is prachtig Nel en doe maar rustig, we zien je wel weer verschijnen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart zo mooi in die kleuren.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal super Nel, wat een plaatje heb je ervan gemaakt, zo gezellig dat je het zo goed kunt vinden met Plony, wat zullen jullie een lol hebben samen, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo zie je maar dat samenwerken kan leiden tot een prachtige creatie Nel. De jarige zal er vast ontzettend blij mee zijn.
    Je schrijft dat je het druk hebt. Vergeet niet om af en toe ook even te ontspannen en vandaag te genieten van het zonnetje.
    Fijne dag hoor.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een bijzonder mooie creatie en in mijn superrr kleuren!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi
    Wat leuk om dat zo samen te doen .ze heeft hem prachtig ingekleurd maar de kaart ermee is ook helemaal super .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauwww Nel
    wat een geweldig mooi kaartje

    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige kaart en leuk om dit met elkaar te maken.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen