Volgers

zondag 10 maart 2013

Griep

Hallo allemaal,
Hebben jullie ook al het griep virus te pakken, het kan ook niet anders met deze weersomstandigheden
ik ben zelf ook al  weer een beetje verkouden en diverse mensen om me heen hebben het goed te pakken.
Daarom ben ik maar even wat zakdoek doosjes gaan op pimpen.
Je kan ook als je op bezoek gaat een plantje of  zo geven  maar k dacht hier hebben ze eigenlijk veel meer aan je kan er ook  weer een nieuw pakje in doen.
Het is zo  leuk om dit even tussen door te doen .
Ik zou zeggen niet ziek worden en op naar de lente. Veel liefs Nel

19 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt heel BEELDSCHOON geworden Nel....en meis BETERSCHAP.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel,
    Wat een LEUKE zakdoekdoosjes heb je gemaakt.....dat doet de mens toch GOED.
    Enneh.....ziek worden.....liever niet. Van ♥-e Beterschap gewenst.
    Fijne dag en liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige doosjes Nel. Nu maar hopen dat het griepvirus snel Nederland verlaat en dat je de doosjes aan iemand kunt geven, die ze niet direct nodig heeft.
    En Nel, snel weer beter worden hoor, want echt waar...de lente komt een keer hoor.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou niet ziek worden hoor Nel.
    Zet die mooie doosjes maar neer voor de sier en hopen dat je ze niet nodig hebt.
    Iedereen loopt te snotteren of te proesten om mij heen op het werk of waar dan ook, en al weken denk ik vandaag of morgen moet ik wel aan de beurt zijn, maar tot nu toe stiefel ik nog steeds overal doorheen.


    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig gedaan weer Nel, ziet er helemaal super uit en leuk om weg te geven inderdaad, is altijd weer herbruikbaar. Hoop dat het bij jou alleen bij verkoudheid blijft en dat ook niet de griep bij jou zal toeslaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb die griep al gehad en ben blij dat ik er weer vanaf ben...
    Schitterende doosjes Nel...ik voel net een klein nat neusje aankomen geloof ik ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan Nel en hier is de griep ook al te gast geweest, echt vervelend hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie zakdoekdoosjes!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hele mooie zakdoeken doosjes Nel, mooi opgepimt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Inderdaad erg leuk om te geven zo, heel mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nel,
    je zou spontaan de griep krijgen, om dan een schattig doosje van jou te krijgen..heel erg leuk gedaan...
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nel, wat een schatjes, ik kan wel zo'n mooi doosje gebruiken :). Supergaaf gedaan! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik lig de héle dag al op bed Nel, ik heb een grote terugslag en ondanks mijn griepprik de griep, je zakdoeken doosjes zijn prachtig hoor, ik ga nu weer terug naar bed.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een lieve zakdoek doosjes
    je hebt ze echt heel mooi gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hartstikke leuke doosjes gepimpt. inderdaad mooi kado om te geven.
    in ons gezin hebben de kinderen wat verkoudheid, keelpijn en buikpijn gehad. het was voor een paar dagen. gelukkig maar.
    en nu op naar de lente.hier begint nu klein beetje te sneeuwen. lente kan nog even duren. geloof ik.
    fijne dag verder.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi nel,
    wat een leuke zakdoekdoosjes heb je gemaakt, nee gelukkig nog niet nodig gehad...
    maar ja.. het weer zit niet echt mee...
    hopelijk gaat het zonnetje snel weer schijnen!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ee leuk idee Nel. Heel leuk om dit cadeau te krijgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er geweldig uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen