Volgers

vrijdag 15 maart 2013

Jurk hangt klaar

Van de week maar lekker in mijn hobby kamer zitten prutsen nu even geen zakdoeken of tissue,s.
Ik zag dit plaatje op het internet en dacht wat maak het uit ik ga mijn zomer jurk maar klaar hangen,is het geen dotje?

Nee hoor deze pas ik echt niet maar ik vind hem wel leuk om er een kaart van te maken.
Vandaag maar eens een ander kleurtje genomen grijs met rose ik vind hem ook wel een beetje vintage  styl hebben, wat vinden jullie er van , heel veel liefs en groetjes Nel

20 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Nel en je laat dat roze kantje zo subtiel onder het plaatje uitkomen en dan datzelfde kant voor een strikje gebruikt,mooi! Ook leuk dat je de knoopjes terug laat komen,complimentjes hoor,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig stijlvol kaartje heb je gemaakt Nel, ik vind het weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig romantische kaart. Ik vind hem super, een echte Nel-creatie. Super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel
    Een prachtige kaart weren zeker een hele mooie jurk .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje Nel, heel mooi plaatje van die paspop! Leuke kleurencombi ook, super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Nel. Leuke jurk hoor. Mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart, mooi dar roze met grijs en inderdaad een leuk plaatje!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje Nel, heb je opeens de zomer al in de bol?
    Maar het is wel een prachtige jurk. Je kunt zomaar aanschuiven bij het boekenbal vanavond. Maar daar ga je vast niet naartoe. In ieder geval heb je er weer een schitterende creatie bij.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. whoow echt een super mooi kaartje

    heerlijk zomers

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw hele gave kaart en toffe kleuren, details zijn ook super!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, Nel wat een prachtexemplaar. Super mooie zachte kleuren en fijne details. Echt klasse. Is dat een stempel of een prentje (ben er helemaal gek op )? Ik was even te druk om te bloggen maar ik heb ook hier weel veel gemist. Je vorig kaartje is er echt ééntje om verliefd op te worden. Ook de kleuren zijn prachtig. OOk je tissue doosjes, men zou met plezier verGroetjes

    Patriciakouden worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Poeh, sjieke jurk hoor.
    Leuke kaart.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Nel, ik heb hier ook wel iets gemist zie ik, maar ik ben er weer om je even complimentjes te geven op je prachtige kaarten die je de afgelopen tijd hebt gemaakt, super.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je zomerjurkje BEELDSCHOON heerlijk al die pastelkleurtjes een plaatje weer Nel.
    Fijne zondag, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige kaart in van die mooie kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen