Volgers

donderdag 21 maart 2013

Kinderkaart

Afgelopen zaterdag was ik op een braderie bij ons in het winkel centrum en zag bij mijn hobbymaatje
Janny van Woerkom toch een leuke kaart met een Morehead op en bankje ik was er helemaal weg van.
Nu heb ik genoeg mallen maar ach één nieuwe er bij dat kan toch wel weer, dus heb ik het bankje van MD aangeschafd.
Ik heb er deze kaart mee gemaakt.


Wat is het een leuke mal  ik ga hem zeker nog een keer gebruiken zou zonde zijn als je hem mar één keer gebruikt maar dat gaat niet gebeuren vrees ik.
Op maar weer naar de volgende kaart ik heb nog wel wat op mij doe lijstje staan, heel veel liefs  Nel

16 opmerkingen:

  1. ja zeker nel
    het is een leuke mal
    je hebt er een leuk kaartje mee gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel,
    Je kaart is supergaaf! Leuk gedaan met de bank! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een mooie lentekaart geworden en het bankje is mooi he . Ik hem zelf ook! Super


    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Nel,
    hoe herkenbaaar, ik heb dat ook vaak, zie ik een mooie kaart met dito mal dan wil ik hem nog weleens kopen, je kaartje is erg mooi geworden!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die gaaf geworden Nel zo met je nieuw aangeschafte bankje, echt een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Nel wat een gezellige kaart. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is HEERLIJK uitrusten op het bankje Nel.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieverdje Nel, leuk is die bank, je hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhh wat is ie leuk geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Nel!!
    Inderdaad super leuke mal.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een super lief kaartje Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nel
    Zeker een hele mooie stans ik had hem nog niet gezien .je hebt hem leuk gebruikt zo .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje, mooie mal hoor...goede aankoop!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooie kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart Nel. Inderdaad heel erg mooi de mallen die je hebt gebruikt. Ik heb die bank ook liggen, Daar kun je heel veel leuke kaarten mee maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen