Volgers

dinsdag 12 maart 2013

Nog wat kadootjes

Het op pimpen van spulletjes is best wel leuk ik heb al eens een glas opgepimt en dacht voor uit er kan er nog wel één bij,het glas heb ik gekocht bij de Action ik heb er een zeep roos in gedaan en lekker versierd.
Leuk toch.





Ik ga nog even verder.



Dit zeep pompje heb ik ook bij de Action vandaan en ook even opgepimpt ,oh wat was ik vandaag en gisteren lekker aan het freubelen heerlijk om in mijn hobby kamer te zitten knutselen wat fijn  om deze hobby te hebben vervelen nee hoor gelukkig niet Veel  liefs Nel

22 opmerkingen:

  1. wat heb je dit mooi gedaan Nel, en wat een prachtig glas is het zo met je zeeproosje erin.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dit er weer helemaal super uit Nel, zo mooi en sfeervol, helaas kan ik het niet ruiken door het beeldscherm maar dat bedenk ik me er wel bij. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nel

    Zo wauw dat ziet er weer erg leuk uit ,ook zo leuk om kado te geven .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Nel, ik kan alleen maar zeggen dat je geslaagd bent met het oppimpen. Wat een mooie creaties heb je gemaakt.
    Fijne dag verder in je hobbykamer.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn LEUKE kadootjes Nel. Het glas vind ik helemaal SUPER versierd met die MOOIE zeep-roos.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kadootjes het glas vind ik mooi.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel,

    Jeetje, ik kan alleen maar zeggen dat je geslaagd bent met het oppimpen. Wat een mooie creaties heb je gemaakt. Jammer dat het geen geur PC is.

    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kadootjes zijn dat zo geworden, mooi gedaan joh
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel,
    Wat ben jij lekker bezig geweest en wat heb je leuke dingen gepimpt..heel erg mooi gedaan...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke cadeautjes heb je gemaakt. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wowww Nel,wat schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er zo mooi en leuk uit Nel! Inderdaad, leuke hobby hebben wij!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwww Nel wat ziet dat er mooi uit
    heel erg leuk gedaan

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gedaan hoor Nel,lekker toch om zo lekker te freubelen,hihi en je huis wordt er zo gezellig van,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie kadootjes heb je er weer van gemaakt.
    Je zakdoekkaartjes zijn ook erg mooi zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat origineel en mooie cadeautjes heb je gepimpt@!! Toppie

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. heel leuk gedaan hoor nel

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is really beautiful. You have beautiful cards on your blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zeker lekker bezig geweest, allebei je creaties zien er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi Nel,
    nou nou, je gaat lekker zeg!!!
    Wat is dat glas mooi opgepimpt!
    Het zeeppompje is helemaal leuk,
    mooie kadootjes!
    En je bent nog eens van de straat he hihihi
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat mooi gedaan Nel! Het glas vind ik zo chique en een heel leuk cadeautje. De zeeppomp ziet er ook prachtig uit, heel vrolijk. Twee ideeën om te onthouden! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen