Volgers

woensdag 13 maart 2013

Tissue doosjes

Ja hoor nog steeds verkouden niet echt griep maar toch te beroerd om naar buiten te gaan en niet ziek genoeg om in je bed te blijven.
Ik ben maar af en toe mijn hobby kamer in gegaan en wat gaan knutselen want anders duurt de dag zo lang , ik denk maar zo er zijn mensen die  er zieker  van zijn.
Heel toepasselijk heb ik maar twee tissue doosjes opgepimpt.


Ook dit kan weer goed van pas komen als je verkouden bent..
Ik ga nu maar niet meer aan ziek zijn denken ik zie het zonnetje nu even schijnen en dan zal het allemaal wel goed komen, heel veel liefs en degene die ook verkouden zijn of griep hebben heel veel beterschap    Groetjes Nel

15 opmerkingen:

  1. Beterschap Nel en wat heb je dat mooi gedaan zeg, superssssssss.
    Haha ik woon vast niet in de buurt bij je haha
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel,
    Er staat "For You" op deze MOOIE tissue-doosjes terwijl je ze nu zelf nodig hebt. Gebruik jij ze zelf niet?
    Van ♥-e Beterschap gewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap Nel, en je tissieu doosjes zijn schitterend geworden.
    liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap Nel
    Leuk zo de doosjes
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om die doosjes op te pimpen. Dat heb jij heel m,ooi gedaan. Beterschap.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  6. These are really lovely and would make great gifts.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk opgepimpt Nel, Van Harte Beterschap heb je volgens mij wel nodig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit weer schitterend gedaan Nel, heel mooi. Ik hoop dat je verkoudheid snel overgaat, beterschap.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja Nel en die verkoudheid blijft zo lang met dit weer. Ik wist niet, hoorde dat op de radio,dat Griep met dit weer zo'n vat op de mens heeft. Vroeger hoorde je altijd dat het gezond weer is.
    Ik weet niet meer wat of je geloven moet. Ik hoest en proesy al vanaf de griep eind oktober.
    Het allerbeste Nel.
    gr Leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie doosjes Nel
    beterschap hoor

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nel,
    wens je van harte beterschap en je tissue doosjes zien er schattig uit, wat een leuk hartje hangt er aan het ene doosje..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nel, hoop dat je snel weer opknapt en je doosjes zijn super! Dat rietenhartje geeft het ook een bijzondere touch!


    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super mooie doosjes
    ook leuke kleurtjes

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi gemaakt.
    dat je toch wat snel mag opknappen. een flinke verkoudheid kan wel even duren.
    vervelend!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Nel,
    wat een schitterende doosjes heb je gemaakt nel!
    Ziek maar lekker uit!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen