Volgers

vrijdag 15 maart 2013

Verliefd


Ik was van de week even een rondje aan het Blogshoppen en daar kwam ik me toch een mooie kaart tegen ik werd er helemaal verliefd op.
Ik was al een tijd op zoek naar de stempel maar kon hem niet vinden.
Na overleg met mijn blogmaatje ik zal haar naam niet noemen ,  ik weet niet of zij dat wil, heeft zij mij aan de stempel geholpen wat een SCHAT.
Ik kreeg er nog een paar en Oh wat ben ik hier blij.
Ik ben er ook gelijk mee aan de slag gegaan en ik moet zeggen ik ben er erg blij mee ook met het resultaat van deze kaart.
Het papier is van Papermania Blueberry Pie
De boom,  het vogelhuisje en het hekje heb ik weer met de cricut gemaakt.
Ik ben benieuwd wat mijn maatje er van vind en jullie natuurlijk ook , ik ga hem beslist nog een keer maken maar dan in een andere kleur natuurlijk, ik zeg maar weer heel veel liefs en groetjes Nel

9 opmerkingen:

  1. Wie is nu verliefd Nel, jij of de vogeltjes? Ik denk de laatste, want die zien er zo lief uit. Nog even en ze hebben eitjes gelegd.
    Maar alle gekheid op een stokje, je hebt er een schitterende creatie bij. En ik kan me voorstellen dat je ermee in je nopjes bent.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful card. Really gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een schattig kaartje
    een fijn freubelweekend


    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel,
    Je kaartje ziet er schattig uit, lief ingekleurd en afgewerkt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel
    Dat is zeker een hele leuke stempel .
    Een leuk verliefd stellentje ,je kaart is prachtig in dat blauw .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje met lief afdrukje en in een mooie kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha van wie zal je die nu hebben Nel, en ik vind hem super geworden, wat een plaatje Nel, hij is echt helemaal te wauw in dat mooie turquoise, vind het superfijn dat je zo blij bent met je stempeltjes, geniet er maar van maar dat doe je ook anders ben je niet zo enthousiast en kan je niet zo een schitterend kaartje met dit schattige stempeltje maken, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super lieve en schitterende kaart Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooo....dat is wel een heel mooi gebaar van die 'schat'
    een schitterende kaart hebt je ermee gemaakt. mooie details.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen