Volgers

dinsdag 19 maart 2013

Yes een echte

Yes vandaag een echte mannen  kaart zoals ik hem zelf leuk vind, ik hoop dat jullie het verschil zien met mijn vorige   kaart
Deze kaart met meer frutsels en een touwje er op  enz. dit is toch veel leuker.

Het is wel het zelfde model  maar zoals jullie zien is het wel een beetje anders met  deze kaart ben ik dus wel tevreden.
Ik wil  heel graag degene bedanken die op mijn vorige zo eerlijk hebben gereageerd niet van Oh wat geweldig maar gewoon nee Nel je hebt gelijk dit is niet  jouw  ding   maar opdracht voltooid. Ik ga straks even een rondje blogshoppen en ik zeg maar weer tot ziens en nog een fijne avond   groetjes Nel

18 opmerkingen:

  1. Hoi Nel
    Hi hi nou hieronder vind ik meer een mannenkaart hoor .deze is prachtig en mooi gemaakt ,leuke kleuren zou toch ook zo naar een vrouw kunnen .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Nel,je andere kaartje hier onder is lekker stoer!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me goed voorstellen dat je meer in je nopjes bent met deze kaart, die helemaal "jouw" ding is Nel. Deze creatie is dan ook helemaal TOP.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart draagt inderdaad meer jouw handtekening Nel,ik vindt deze ook leuker met die spulletjes en in dat frisse blauw,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze is echt heel erg leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is schitterend Nel, schitterende kleuren heb je gebruikt, helemaal top weer meis.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar heb ik zelfs mijn bril niet bij nodig, om het verschil te zien met je vorige. Deze is echt wel mooi? Een mooie heldere kleur en leuke details.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Nel,
    Zo ken ik je weer een echte Nel kaart,mooie mannenkaart en alles weer d'r op en d'r aan..heel mooi..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel, het maakt mij niet uit hoor, alle mannenkaarten die je maakt zijn prachtig, je bent er echt een kei in, dit is ook weer een beauty.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Marvellous card. Love the stamp of the man's watch. Lovely shape.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is een toppertje, schitterend gedaan weer
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er goed uit Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb even de twee kaarten bekeken maar deze is inderdaad veel leuker geworden.
    Mooie kleur ook dit is weer een echte topper.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een gave en mooi mannenkaart Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een prachtige kaart Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo kennen we je weer Nel, heerlijk weer naar je eigen smaak gemaakt, en weet je ik vind hem TOPPIE!!!!!
    Helemaal NEL.....Liefs Ghea xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige kaart, maar je kan hem ook naar een vrouw sturen vind ik hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen