Volgers

donderdag 4 april 2013

75 jaar Gefeliciteerd

 Ik zie dat ik weer volgers Jolara  en Sanny er  bij heb gekregen wat leuk dat jullie mij gevonden hebben ik kom zeker ook bij jullie  kijken
 Vandaag  heb ik een kaart gemaakt voor mijn buurvrouw  .
Zij  wordt   a.s. zaterdag 75 jaar .
Omdat zij toch nooit op het internet zit kan ik hem gerust plaatsen

Ik was zo lekker aan het knutselen met deze kaart dat ik per ongeluk een flesje met Typ-ex omgooide en ja  over mijn toetsenbord, nu  heb ik weer een reden om even naar mijn favorite winkeltje de Action te gaan daar kosten ze geloof ik 4 euro misschien zie ik nog wat  hihihi,  heel veel liefs en groetjes Nel

28 opmerkingen:

  1. Hoi Nel,'
    Wat een schattig kaartje heb je gemaakt, lief plaatje, mooie mallen super..en hoe is het met je toetsenbord dan???werkt het nog??

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel

    Wat een prachtige kaart weer daar gaat ze heel blij mee zijn .

    Kan je dat dan niet van je toetsenbord afkrijgen dan ???mischien met van dat nagellak remover ??? Ik had laatst wat lijm gemorst op mijn toetsen bord zo ook vast ha ha
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Nel, alles klopt op deze beauty, wat zal de dame er blij mee zijn.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel wat een prachtige creatie. Complimentjes

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat is dit een schitterend kaartje, prachtig afgewerkt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele super mooie kaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje hoor en heb je het van je toetsenbord afgekregen?

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Nel, erg mooi.
    Ai, type-ex over je toetsenbord klinkt niet goed, werkt het nog goed? Ja bij de Action kun je soms zulke leuke dingen kopen voor weinig geld, het is er niet voor niks zo druk;)
    Liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Nel, daar zal de buuf wel blij mee zijn!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaartje Nel
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat heb je een schitterende kaart voor haar gemaakt Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OOOh, das echt een schitterende kaart...3D plaatje is heel mooi gecombineerd met de bloemen.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Nel wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super, zo stijlvol echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind dit een SCHATTIG kaartje Nel in hele MOOIE kleuren.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel knap gedaan voor de buurvrouw Nel! Succes met het toetsenbord!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi nel,
    hahaha ja zo kan je weer shoppen he...
    en ja de action is helemaal toppie he!
    je kaart trouwens ook vind het erg leuk met dat vogeltje..
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schitterende kaart en ja dat is geen straf om naar de Action te gaan, elke keer kom je weer met iets leuks thuis.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een toppertje van een kaart heb je weer gemaakt, alles klopt op deze bjoetie!

    Gr antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er prima uit Nel.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart Nel

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart Nel.
    En nog wat weten te scoren bij de Action?
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke kaart Nel. Erg mooi gemaakt. Mooie mallen heb je gebruikt. Leuk effect met de vogeltjes erop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart Nel en ik weet zeker dat je buurvrouw dat ook vindt.
    Ben wel benieuwd waar jij Typex voor gebruikt. Hoorde vanavond bij "De wereld draait door" dat ze het ook over typex hadden.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen