Volgers

woensdag 17 april 2013

Even alleen een berichtje

Ik had 3 kerstkaarten op mijn blog gezet en nu kreeg een berichtje dat mijn kaarten mooi waren maar dat de kleuren zo donker waren en hoe kwam dit door mijn foto toestel ik weet het niet maar het zat me toch niet lekker en heb andere foto's gemaakt en ik moet zeggen ze zijn een stuk beter ik ben er beslist niet boos over eerder blij dat iemand gewoon eerlijk is uiteindelijk vragen we toch ook een reactie positief of negatief van mij mag het beter dan dat er later wordt gezegd dit is ook geen gezicht of wat dan ook  dus even de nieuwe foto,s  de oude laat ik staan en zien jullie het verschil.  ?



Ik zeg ook heel erg bedankt voor de eerlijke reactie, veel liefs Nel

21 opmerkingen:

  1. Hoi Nel,ik zie zeker veel verschil,nu zie je duidelijk hoe mooi ze zijn,alle drie vind ik het plaatjes,van zulke kerstkaarten word ik zelfs in het voorjaar blij ;) lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zie het ook de vorige waren wat blauwig nu zijn ze mooi helder
    en nog steeds nr 3 de mooiste Nel
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er inderdaad veel beter uit.
    Ik vind ze ook heel leuk, 3 verschillende kaartjes een toppertje weer Nel.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet zeker verschil Nel, misschien had je de instellingen bij de andere foto's anders staan, dat gebeurt weleens per ongeluk of had je die 's avonds gemaakt misschien. Ik vond ze toen al mooi en nu met de andere kleuren nog iets mooier. Prachtig Nel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze lijken wel Nel ☺☺☺.....geintje.
    Het is een verschil van dag en nacht.....deze zien er heeeeeel MOOI uit.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nel, inderdaad deze zijn veel beter.
    nu kan je pas zien hoe geweldig mooi ze allemaal zijn
    Schitterend!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel

    Wat zijn ze mooi en de kleuren komen nu heel goed over.
    Inderdaad fijn dat iemand je er op attendeerde, er lag een beetje een blauwe waas over.
    Bij mij komen de kaartjes met de kleur paars vaak niet mooi op de foto.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nel,
    Ja, ik dacht laat ik het maar eerlijk zeggen, jammer van je mooie kaarten..
    Nu zijn de foto's heel erg mooi en..kunnen we beter je prachtige kaartjes zien...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nu zie ik het verschil
    ze zijn nog mooier als dat ik dacht

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel, nu zie ik het verschil ook hoor, ik dacht dat het blauwe van de kaarten erbij hoorde, maar deze foto's zijn wel mooier hoor.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een verschil Nel.....veel beter hoor, nu kun je tenminste heel goed zien hoe mooi dat ze zijn. Je hebt er lekker de vaart in hoor maar....wanneer heb je een snipperdag want ik mis mijn hobbymaatje toch zachtjesaan wel een beetje, snik.......
    Dikke knuffel van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. jazekers ik zie het verschil stukken lichter.
    ik dacht ja dat kan misschien dat het licht niet goed is geweest.
    maar je kaarten blijven mooi Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal perfect gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een stuk beter Nel, fijn dat je de moeite hebt genomen om ze opnieuw op de foto te zetten en te plaatsen. Nu zien we ze een stuk beter en zijn ze nog mooier te bewonderen, mooie gemaakt weer.
    .liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn echt heel erg mooi Nel!!! En ja, de kleuren zijn prachtig bij de deze serie!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaarten Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja hoor super herstelt met je fotocamera, zal vasatwel per ongeluk een instelling geweest zijn... en geeft niks hoor gebeurde mij ok regelmatig!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ja je ziet duidelijk verschil hoor de kleuren komen veel beter over zo.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Nel, ja inderdaad deze serie is duidelijker dan de vorige, goed dat je het hebt verbetert zo is goed te zien hoe mooi jij ze weer hebt gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Nel,
    Ik vond je kaarten al mooi,maar ik zie nu wel het verschil. Had je de flitser aan? Het wit is nu witter. Ik denk dat dat het verschil maakt. Van die fotoos word ik ook crazy. Van Anja Zom had ik geleerd hoe of het moest en dat ging de laatste tijd goed. Maar hier in de caravan is het licht zo anders. Nu heb ik er weer moeite mee.Ik ben nog steeds hier zoekende.
    Maar deze zijn echt mooi. Vind ze trouwens vol ideeen zitten. Die veters in de laarzen zijn super Nel groetjes lenyw

    BeantwoordenVerwijderen