Volgers

dinsdag 9 april 2013

Hoera

 Ik heb vandaag maar weer eens gekozen voor een vintage kaart ook erg leuk om te doen. Met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge van  http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ met de  opdracht Vlaggetjes.
Zo dan ga  ik nu zo maar weer even naar mijn dochter  wat hangertjes  brengen voor de kinderkleding en natuurlijk even strijken  ze is zo blij met haar moeder en vanavond verder met mijn cursus PSP  aangestoken door mijn Blog maatje JanetK die mij al de nodige tips heb gegeven  Janet bedankt   groetjes allemaal Nel

20 opmerkingen:

  1. Hoi Nel,
    Superleuke Vintage kaart heb je gemaakt, mooie kleurtjes, plaatje en afwerking, knap wer.
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kart met hele mooie details erop verwerkt!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi ekaart Nel! Ik hou van Vintage en dit ziet er super uit!
    Lia xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi kaartje nel

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwwww wat een super mooi kaartje Nel!!!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Nel,
    leuke vintage kaart, jij verveeld je ook geen moment he!
    trouwens ik ook niet hoor hihihihi
    Groetjes van Daatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel, Wat een superleuke vintagekaart.Erg mooi gemaakt. Leuk met de slinger. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi is je kaart weer Nel, je bent maar druk met alles, je hebt gelukkig wel tijd om nog mooie kaarten te maken, daar is deze er één van.
    Succes met de strijk.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel
    Prachtige vintage kaart is het weer leuk al die vlaggentjes erop .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit weer een schitterende kaart Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nel

    goh wat heb jij weer een mooie akart gemaakt zeg, ziet er weer prachtig uit. De kleuren zijn ook mooi op elkaar afgestemd, echt vintage.
    Je dochter boft maar met zo'n moeder. Wat leuk dat je een cursus PSP volgt, ja JanetK maakt prachtige dingen he?
    Gaat het een beetje met je schoonmoeder?
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is PSP nel. Dat kom ik vaker tegen. En heb geen idee.
    groetjes leny
    PS die vintagekaart is weer een beauty/
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende vintagekaart heb je gemaakt Nel, ik vind hem prachtig. Snap best dat je dochter heel blij is met haar moedertje. Veel plezier met het oefenen met psp.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige vintage kaart Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi vintage kaart.
    Erg mooi in bruin tinten.

    Dank je wel voor het mee doen aan da challenge vlaggetjes bij scrap cards challenge blog.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zooooo, jij hebt ff een bjoetie gemaakt!!!!! Doe jij maar lekker vintage hoor....het gaat je heel goed af!!! Succes met je PSP.....wat het ook mag zijn, haha. Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige kaart.
    Helemaal mijn styl.


    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een schitterende vintage kaart! Heel mooi gemaakt! Wat psp is weet is ook niet maar succes ermee en succes met alle strijk, een vervelend karwei vind ik. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie vintagekaart Nel. Zelf heb ik er nog nooit eentje gemaakt, maar ik bewonder ze steeds weer met groot plezier. Het hartje is ook prachtig. Is dat een mal?
    Ook hartstikke goed van je dat je met begonnen aan een cursus PSP. Het lijkt mij heel erg moeilijk, maar misschien valt het toch wel mee.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen