Volgers

vrijdag 5 april 2013

Ja hoor een ...........


Haha daar ben ik weer en ja het is weer een mannen kaart geworden.
Ik vind het altijd weer erg leuk om een mannenkaart te maken voor al met een beetje grappige plaatje natuurlijk van het internet geplukt.


Mannen kaarten maak ik meestal in een beetje bruin tinten, doet het wel goed vind ik de volgende zal ik proberen om in een andere kleur te doen. Gaat wel lukken kleuren en papier genoeg.
Ik hoor wel weer wat jullie er van vinden ik ben tevreden met het resultaat, heel veel groetjes Nel

21 opmerkingen:

  1. mooi mannen kaartje.
    knap gedaan

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Nel, en wat een geweldig plaatje
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gave kaart Nel, super leuk.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Nel, met een heel leuk plaatje, waar haal je ze toch vandaan :-)

    groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super grappige mannenkaart is dit Nel, geweldig dat plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs leuk kaartje Nel, helemaal toppie!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer erg leuk, zo knap hoe jij ze altijd maar zo uit je mouw lijkt te schudden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo
    Wat een super leuke kaart dat plaatje is wel heel grappig .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een komisch ventje is dat Nel en wat een leuk idee om dat knoopje op die manier te bevestigen,lekker stoer,fijn weekend,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kaart Nel.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nel, ik hoef het niet meer te zeggen, je weet wel dat ik je mannenkaarten super vind, jij bent een kei in het maken ervan, dit is ook weer zo,n mooie.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie mannenkaart met een leuke afbeelding! Heel chique! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een toppertje! Prachtige kaart

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel erg leuk nel super kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grappige kaart, Nel! Je bent erg goed in mannenkaarten , vind ik toch altijd moeilijk hoor!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jouw mannenkaarten hebben altijd iets lolligs en zijn echt leuk om te zien. Deze is dan ook weer helemaal top!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou Nel, je mag zeker tevreden zijn over deze leuke mannenkaart. Je hebt me gelijk op een idee gebracht, want als ik weer een mannenkaart moet maken, ga ik ook eens zoeken naar een plaatje op internet.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen