Volgers

dinsdag 16 april 2013

Kerst 3 x

 Ik zie dat ik er weer volgers bij wat leuk dat jullie mijn blog gevonden hebben hartelijk welkom ik hoop dat jullie wat ideetjes bij mij op kunnen doen ik kom zeker ook bij jullie even langs.
Ik ben maar even verder gegaan met de kerstkaarten en natuurlijk in diverse creatie's omdat ik er best nog een paar moet maken zet ik ze niet allemaal apart op mijn blog .
Hier zijn er weer  3 jullie mogen zelf bepalen welke je de leukste of mooiste vind.




Ik ga gewoon verder ik ben er nog lang niet.
Ik kijk uit naar de reactie,s van jullie , heel veel liefs  Nel

18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten weer Nel, je bent lekker bezig en bent tegen Kerst al helemaal voorzien, leuk hoor.
    Liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn heel leuk hoor nel

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Nel ik kan niet kiezen hoor want ik vind ze alledrie prachtig, helemaal mijn kleuren roze en blauw, het zijn weer supermooie kerstkaartjes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaartjes.
    vind de bovenste persoonlijk het mooiste

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor Nel, laat de kerstkaarten maar komen, het weer is toch niks, ik zit weer met een trui aan, het is maar koud.
    Prachtig zijn je kaarten, dan nog wel 3 tegelijk, je gaat lekker.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten Nel, welke het mooiste is ?...... ik zou het niet weten, vind ze alledrie prachtig
    liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze allemaal erg mooi Nel.
    Maar de 3e met kalender en kwastje heeft net een streepje voor bij mij, erg leuk gedaan
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het zijn hele mooie kaartjes Nel maar de bovenste en de onderste vind ik het mooiste.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nel,
    Kan echt niet kiezen hoor, ze zijn allemaal weer mooi..jammer dat je foto's zo donker zijn..ligt dat aan je fototoestel ??
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaarten Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kiezen hoeft niet Nel, want ze zijn allemaal mooi! 'Vooral dóórgaan..!! (weet je nog wie dat zei?, haha!),
    Lia xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze weer mooi geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi trio Nel! De bovenste vind ik het schattigst!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nel,
    Jij bent lekker op dreef met je kerstkaarten. Ze zijn stuk voor stuk heel erg leuk! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Drie schitterende kaarten Nel en omdat ik zelf mag zeggen welke ik de mooiste vind, kies ik voor de 3e.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaarten, erg leuk gedaan zo.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo

    Wat goed al weer drie kerstkaartjes.
    vind ze allemaal mooi hoor .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen