Volgers

dinsdag 2 april 2013

Van Harte

Zo het paas weekend is weer achter de rug en weer lekker thuis  even tijd om wat te knutselen,
. Van de week krijgen we het  weer druk  met het het verhuizen van mijn schoonmoeder die  onverwachts is opgenomen in een verzorging tehuis met een gebroken rugwervel ach en  dan te bedenken dat dit gebeurt als je net 90 jaar bent geworden het valt echt niet mee voor haar.
Dit is ook de reden  dat ik ook niet zoveel tijd heb om op jullie blog's te reageren maar ik doe mijn best.
Nu de kaart van harte je ziet het ze staan er op.
Ik hoop dat ik van de week nog lekker even wat kan doen ik heb nog een paar kaarten klaar die ik op mijn blog kan zetten allemaal veel liefs Nel

20 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Nel!

    Heel veel succes met het over verhuizing, wat zal het haar zwaar vallen en dat nog op deze leeftijd

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel
    Prachtig weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooi kaartje weer Nel, een beauty!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och wat sneu voor je schoonmoeder....beterschap voor haar en...als je zo'n kaartje als dit met beterschap voor haar maakt is ze vast weer even blij....echt een lief kaartje Nel!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en prachtig kaartje! Heel veel beterschap voor schoonmoeder gewenst.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel leuk kaartje
    en beterschap voor
    je schoonmoeder

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nel,
    Dat is geen mooi nieuws van je schoonmoeder, wat erg voor haar...je kaartje is lief,mooie bloemen heb je gemaakt..sterkte met de verhuizing,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prima uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach jeetje wat zielig voor je schoonmoeder op die leeftijd nog eventjes een ruggenwervel breken, auw. En dan moet ze ook nog meteen naar een verzorgingstehuis, lijkt me zo moeilijk om op die leeftijd uit je eigen omgeving gehaald te worden. Hoop dat ze niet teveel pijn heeft. Je kaartje is weer schitterend Nel, ik vind hem helemaal prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje heb je gemaakt.
    En heel veel sterkte voor je schoonmoeder, maar ook voor jou met alle drukte van de verhuizing.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O jee, wat erg! Dan heb je het er zo maar druk mee Nel, wat erg dat ze dit op haar leeftijd nog moet meemaken, dat is niet niks. Wat fijn dat ze jou als hulp heeft, lief van je.
    Je kaart is weer prachtig, gelukkig heb je er af en toe nog even tijd voor want ontspanning heb je ook nodig.
    Sterkte met je schoonmoeder, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaart, en wat erg van je schoonmoeder en dat nog op haar leeftijd!
    ik hoop dat zij goed mag herstellen en niet zoveel pijn heeft.
    sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtig kaartje
    Beterschap met je schoonmoeder
    groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nel

    Wat vervelend voor je schoonmoeder, heel veel sterkte voor jullie allemaal.
    Je kaartje is schitterend, en die bloem heb je heel mooi gemaakt.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach Nel, wat zielig voor je schoonmoedertje, dat dat mensje dat ook nog op haar bordje krijgt, 90 jaaren dan een ruggewervel breken, hoe kan het gebeuren.
    Je hebt weer een mooie kaart gemaakt, ik hoop van de week er nog wel 1 van je te zien hoor.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige kaart en heel veel sterkte met je schoonmoeder ja dat valt zeker niet mee op die leeftijd.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart Nel.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En hier alweer z n beeldschoon kaartje jij hebt een hoog tempo.
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen