Volgers

zondag 26 mei 2013

A beautiful birthday

Eindelijk ben ik er weer , ik dacht dat het wel met me ging maar dan toch heb je even een terug val ik ben wel lekker bezig geweest maar kom er gewoon niet toe om mijn creatie,s te plaatsen.
Maar ja niet zeuren we zijn er weer.
Ik was vorige week bij mijn hobbymaatje en daar kreeg ik een paar leuke dingetjes van waar ik erg blij mee ben.
Onder andere een heel leuk  Pretty paper bloc FABULOUS  FIFTIES
en ook een een hele leuke mal   van MD  LR 0267
Ik ben er nu eindelijk mee aan de slag gegaan en ik moet zeggen  dat ik het best leuk vind geworden

Wat vinden jullie ervan.
Plony heel erg bedankt ik ben er erg blij mee.
Veel  liefs en ik tot gauw  groetjes Nel 

15 opmerkingen:

  1. Hoi Nel. Je hebt een prachtige kaart gemaakt. Hele leuke materialen. IK kan me voorstellen dat na het overlijden van je zus. je even niet veel zin hebt in bloggen. Dat is toch niet zo erg... Het komt wel weer. Fijne dag en groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nel,

    Mooie kaart geworden. Heel fraai papier, jaja die zus van mij weet wel wat mooi is he, haha

    Liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje weer Nel
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nel

    Wat fijn weer wat van je te zien hier. Wat lees ik nu, heeft Plony je zo verwend? Wat een schat is dat toch en wat fijn voor je. Hopelijk gaat het langzaam aan steeds beter en krijg je weer wat meer zin om iets te ondernemen. Je kaart is in ieder geval prachtig en ik hoop weer meer van je te zien hoor maar neem je tijd, je zult nog genoeg minder goede dagen hebben, niets moet.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Nel, ik vind hem prachtig en wat lief van Plony weer. Fijn dat het weer iets beter met je gaat, het zal nog wel eventjes vallen en opstaan blijven maar dat is ook niet zo gek.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony,

    Oooh je bent lekker door Plony verwend, wat fijn en jij kon weer lekker aan de knutsel, hele mooie kaart heb je gemaakt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super mooie kaart heb je gemaakt
    prachtig
    en lekker verwend he

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach die Plony is toch een lieverd hoor Nel, ze heeft je lekker verwent, dat mag ook wel eens na de nare tijd die je mee hebt gemaakt.
    Je kaart is prachtig, ik hoop dat je de draad weer opgepakt hebt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart weer Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Nel en hou je goed hé!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt hoor Nel,zo leuk die schemerlamp erbij.Gun jezelf de tijd,je zal goede en minder goede dagen hebben,heel logisch toch?lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat lief dat je een oppeppertje heb gekregen echt lief van haar... alvast een kleine welkom terug...je zal zien , langzaam komen die jeukende handen weer terug!

    Ennnn natuurlijk een super schattig kaartje en prachtig papier heb je gebruikt

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind je kaartje wwer schitterend geworden, en eerlijk gezegt wist ik het niet van je zuster, dus een beetje laat maar alsnog gecondoleerd. Ik ben nu eenmaal iemand die daar niet over nadenkt maar schrijft wat ik opdat moment voelt, mijn excuus daarvoor.
    Heel veel sterkte toegewenst Nel en we komen elkaar binnen kort wel weer tegen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nel, leuk je weer te zien. Het lijkt me wel normaal dat het leven voor jou niet zomaar zijn gewone gangetje gaat. Zoals bij iedereen verwerk je de dingen vandaag beter als morgen of gisteren. Maar je kreeg een zetje van je hobbymaatje (wat zouden we zijn zonder) en je bent er weer.
    Leuke kaart, brengt ons helemaal terug in de tijd.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen