Volgers

vrijdag 31 mei 2013

Baby kaart

Jullie weten  nu zo zoetjes aan wel dat babykaarten niet  mijn sterkste kant zijn, maar toch  weer een poging gewaagd

Ik had deze kaart eigenlijk gemaakt voor de dochter van een hobbymaatje maar heb toch maar een andere gemaakt dus heb ik weer een babykaart voor de kaartenbak.De andere kaart zit al op de bus en wat een dom blondje ben ik .
Ik ben namelijk vergeten een foto er van te maken , ik denk dat ik mijn hobbymaatje  Plony maar even lief aan kijkt en vraag of zij er alsnog even een foto van wilt maken zij is daar zo goed in hihi,deze kunnen jullie dus wel bewonderen , nu opschieten ik ga naar mijn kleindochter die is jarig vandaag 17 jaar alweer wat gaat het hard , Heel veel liefs  Nel

21 opmerkingen:

  1. wat een prachtige babykaart, ook al vindt je hem zelf iets minder.
    Fijn weekend...Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou je poging is heel erg goed gelukt Nel het is een hele mooie kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg leuk geworden
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je kleindochter Nel. En wat een prachtig babykaartje heb je gemaakt, ook al vind je het moeilijk het is je super afgegaan, hij is heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooie kaart
    en gefeliciteerd met je klein dochter fijne avond

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je kleindochter!!! Moderne babykaart met deze kleuren heb je gemaakt samen met het afdrukje,wat een.snoeppie!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk aby kaartje Nel
    Het is goed gelukt
    Gefeliciteerd met je kleindochter
    groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het weer een prachtig baby kaartje .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij en babykaartjes Nel....het weet wat maar er is niets mis mee hoor.....dat denk je alleen zélf maar hahaha. Hele leuke kaart en.....gefeliciteerd met je kleindochter!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je kleindochter Nel, 17 jaar alweer, ze zijn zo groot.
    Je kaart is prachtig die je gemaakt hebt, ziet er heel lief uit en ik ben benieuwd welke je voor Plony gemaakt hebt, ze zal dit vast wel even doen voor jou.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met de kleindochter. Je kaartje ziet er super leuk uit.
    Fijn weekend nog

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart en ook zo lief.
    nog gefeliciteerd met je kleindochter.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Nel,
    wat een lieffie, dit kaartje!
    ook je mode kaartje hieronder vind ik geweldig mooi gemaakt!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind dit toch wel een héél lief babykaartje hoor!!! Ben nu wel héél benieuwd naar die andere natuurlijk ;-) Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een mooie kaart, hoor, niet zo streng zijn voor jezelf.
    Van harte met je kleindochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oeps Nel,
    deze babykaart heb ik helemaal gemist en..het is nog wel zo;n schatje..superlief en erg mooi..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WOW Nel schitterende kaart.Je andere creaties ook gelijk bekeken die ik nog want gezien zijn ook schitterend.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeempie ik vind het een schatje hoor Nel, echt prachtig !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen