Volgers

zondag 12 mei 2013

Kado envelopjes

Eerst wil ik degene die mij zo een lief berichtje hebben gestuurd bij het overlijden van mijn zus heel hartelijk  bedanken  ik wist niet dat er zo veel mensen met mij mee hebben geleefd.
Ook wil ik mijn nieuwe volgers welkom hetenen  ik hoop dat jullie inspiratie bij mij kunnen opdoen.
Dan gaan we nu maar de draad oppakken want het knutselenn doet me toch heel erg goed.
Ik had een paar kado envelopjes al klaar die ga ik jullie eerst  laten zien.


                                                                 En de achterkant

Het is moederdag ik ga maar even naar mijn schoonmoedertje van 90 jaar het gaat gelukkig iets beter met haar gebroken rugwervel en dan vanmiddag heerlijk mijn hobbykamer in , ik wens alle moeders een fijne moederdag en als ik nog even tijd hebt ga een een kijkje nemen in blog land.
Heel veel liefs Nel

17 opmerkingen:

  1. Mooie cadeau ze zijn alle drie mooi
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nel
    Wat fijn om te zien dat je de draad weer probeert op te pakken. Het zal niet meevallen maar het is wel een goede afleiding naturlijk. Fijn dat er ook zoveel mensen gereageerd hebben, dat doet een mens goed en geeft toch steun.
    Je hebt weer prachtige creaties gemaakt, die had ik wel gemist maar ben blij dat je er weer bent meis, leuk.
    Fijne moederdag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig heb je dat toch weer gemaakt Nel.
    En hoop dat het leuk was bij je schoonmoeder en dat ze een beetjes herstellende is.
    En voor jou natuurlijk ook een super fijne dag
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel,
    Wat leuk dat je weer terug bent in Blogland, we hebben je gemist..maar we weten waarom, je had gewoon tijd nodig om rustig alles te verwerken, je envelopjes zijn heel leuk..Fijne Moederdag,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende creaties weer, en fijn dat je weer op blog bent
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het zijn mooie kado envelopjes Nel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Nel,
    fijn dat je er weer bent!
    Je hebt mooie kaartjes gemaakt!
    lekker weer knutselen is heerlijk nietwaar!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie envelopjes, leuk om te krijgen!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw ze zijn schitterend Nel, heel erg mooi gemaakt, stuk voor stuk toppertjes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nel, fijn dat je er weer bent. Ik hoop dat je een leuke moederdag hebt gehad en dat je lekker bent verwend. Wij worden hier verwend met leuke kado-envelopjes en het is weer fijn om te zien wat je hebt gemaakt. Superleuk en ik hoop dat je afleiding kunt vinden in het knutselen. Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Nel.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kado envelopjes gemaakt.
    fijn dat het wat beter gaat met je schoonmoeder en dat nog op deze leeftijd.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nel
    Wat fijn dat je er weer bent en tja dat knutsellen geeft natuurlijk wel afleiding .
    je hebt het allemaal weer prachtig gemaakt.
    Sterkte de komende tijd .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtige envelopjes heb je gemaakt, erg leuk idee.
    Fijn om te lezen dat je weer aan de knutsel bent en het afleiding geeft.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwww dit is toch weer helemaal genieten van je prachtige creaties met hele mooie combinatie van kleurtjes!

    Gr ANtoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nel, ik ben even niet in de gelegenheid om veel blogs te bezoeken en reacties achter te laten maar moest jou toch even laten weten dat ik erg met je meeleef. Veel sterkte met het verlies van je zus.
    Je cadeauzakjes mogen gezien worden! Helemaal top!
    Liefs,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen