Volgers

dinsdag 14 mei 2013

Voor een speciaal iemand

Voor een speciaal iemand.
Ik had deze kaart al klaar staan maar door omstandigheden heb ik geen tijd gehad om hem te plaatsen, dus bij deze.
Deze kaart had eerst een andere bestemming maar nu gaat hij naar mijn broer en schoonzus die mij weer fantastisch hebben opgevangen .
Aad en Marijke bedankt



Met deze kaart wil ik meedoen aan challenge nr 2  bij WLVC
Ik hoop dat ik het allemaal goed heb gedaan anders ga ik je even om raad vragen Plony veel liefs Nel

26 opmerkingen:

  1. prachtige kaart, mooie details zitten erop.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dit een beeldschoon kaartje Nel, en fijn dat je zo goed opgevangen bent.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Nel, die heb je weer prachtig gemaakt. Wat lief dat je dit voor hen doet, zo kun je ook wat terugdoen.
    Liefs hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nel,
    Wat een mooi romantisch kaartje heb je gemaakt, zó lekker Vintage..leuk dat je weer meedoet aan de challenge van WLVC..volgens mij is het linken niet goed gegaan..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel,
    Een prachtig romantisch vintagekaartje met mooie details, super gedaan! Leuk dat je ook weer aan deze challenge bij WLVC meedoet, veel succes!
    Ans schreef het ook al, de bedoeling is om alleen je inzending te linken ipv je hele blog.
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhh wowww Nel,wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje weer Nel, super veel moois te zien.
    Bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaart Nel, heel mooi gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart is het weer.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig Nel, je hebt gelukkig de draad weer een beetje opgepakt gelukkig, fijn dat je zo goed bent opgevangen, dat heeft een mens nodig steun, als je een dierbare verliest.
    Ik hoop dat je weer met je kaarten aan het gangetje gaat, ze zijn altijd prachtig.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Nel
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief gebaar, en een prachtige kaart!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart Nel, ik vind hem prachtig geworden. Top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wateen pazchtige kaart Nel. Heel leuk met de mal. Lief plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nel,
    Je kaart is prachtig. Fantastisch dat je zo goed bent opgevangen. Ik hoop dat het weer een beetje met je gaat. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn om dit weer te zien Nel, prachtig kaartje en over dat linken hebben we het morgen nog.....tot dan!!!! Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi gedaan Nel.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattie van een kaartje !! De bloemen strik en vlinders zijn prachtig.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Nel,
    wat een fris mooi kaartje is dit in vintagestijl!
    Mooi!!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nel this is really gorgeous. Beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Och Nel wat een prachtige kaart en wat fijn om zulke lieve mensen als steun te hebben.
    Groetjes, ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waar hij ook voor bestemd was, hij is in ieder geval erg mooi.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Nel,fijn om weer zo'n mooie kaart van jou te mogen bewonderen,wat een mooie kleuren en bloemen heb je gebruikt.Een toppertje is het,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Nel,
    Wat vind ik het fijn voor je, dat je weer in blogland aanwezig bent. Wat heb je een moeilijke tijd achter de rug Nel. Maar ik ben blij te horen, dat je goed bent opgevangen en dan is een mooie kaart er voor maken, dubbel plezier denk ik. Ik had nog niet gereageerd, maar heb heel veel aan je gedacht. Ik ga je weer met plezier volgen. gr en het allerbeste leny w

    BeantwoordenVerwijderen