Volgers

donderdag 27 juni 2013

Beloofd

Bij mijn vorige kaart  heb ik jullie al verteld dat de volgende kaart van mij een blauwe zou worden en inderdaad ik heb mij aan mijn woord gehouden.
De stempel die er op staat kennen jullie allemaal wel het is een oudje maar ik vind haar toch steeds zo lief.


Ik denk ook wel dat menig maatje het  met me eens is toch  .Zo  maar  gauw mijn volgende kaart af maken ja ik ben lekker bezig deze week wat  voor een kaart het deze  keer is verklap ik niet niet maar dat het heel wat anders is wel. Tot ziens maar weer en groetjes Nel

15 opmerkingen:

  1. heel erg mooi nel
    mooie stempel

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Nel,
    Weer lekker aan de freubel, mooi hoor je blauwe kaart, wat een lief stempeltje en weer zó mooi afgewerkt..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nel je bent goed bezig, wat heb je er een prachtige kaart van gemaakt, kan er lang naar kijk super!!
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is ie weer geworden Nel, mooi die blauw met bruinkleurige combinatie
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart is het geworden Nel mooi in die kleuren.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Nel mooie kleuren combinatie
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vannnnndaaagggg iss blauwww , de kleurrr van Nels kaartjuuu...hihihihi

    Super hoe je allerlei tinten blauw weet te combineren. Heerlijke vrolijke kaart!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi nel,
    al is de stempel niet meer zo nieuw het is en blijft een plaatje!!!
    Net als je kaart, wat een mooie kleurtjes en stansjes heb je gebruikt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is schitterend Nel, ik vind het een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Nel, het is een prachtkaart, de kleuren zijn super,het stempelafdrukje heb je prachtig gekleurd, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is beautiful Nel. Such a gorgeous image and wonderful colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie kaart, Nel en inderdaad een stempel die nooit verveelt. Een heel mooie kleurencombi dat blauw met kraft.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schat van een kaartje, erg mooi hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje Nel
    heel erg mooi

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen