Volgers

woensdag 12 juni 2013

Kerstkaart

Haha zomer en Nel zit weer aan de kerstkaarten.
Ik zag bij mijn blogmaatje  Anita Meijer een hele leuke sketch staan en ik dacht ja dat ga ik ook eens doen werken met een sketch en natuurlijk is hij weer heel anders geworden maar je hebt wel een heel goed voorbeeld ik was de cirkel vergeten die doe ik gewoon bij de volgende er bij .
Ja ik ga hem zeker nog een keer maken.
Ik heb er  nog wat frutsels bij gedaan en een strik


Ik heb de sketch er nog even bijgedaan is hij leuk.
En dan is dit nu mijn kaart geworden Anita ik vind hem erg leuk en  heel erg bedankt veel liefs Nel

20 opmerkingen:

  1. wow wat een schitterende vintage kerstkaart Nel.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geweldig Nel, zo heb je er toch je eigen draai aan gegeven,is het een kerstkaart met jou schets haha, mooi papier , prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Nel,
    Wat een prachtige kerstkaart, lief plaatje, mooi papier en afwerking..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Nel this is gorgeous. Such a pretty colour also.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel

    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, alvast een Kerstkaart en waarom ook niet. Hij is mooi met dat kant en het lieve plaatje. Die sketch van Anita is inderdaad leuk.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart ik vind de kleur ook erg mooi
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whow wat een schitterend kaartje. Echt te zo mooi...

    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie vintage kerstkaart! Mooie warme kleuren en een leuk vintage plaatje. Ook een leuke sketch! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi nel. Je hebt een erg leuke kaart gemaakt, met de schets van Anita. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuk hoor
    en anita zal het ook heel leuk vinden

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie uitwerking van je schets! Prachtig kaartje! XoxoAnnette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohhhh wowwww Nel,wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah wat is dat leuk Nel dat je een kaart hebt gemaakt naar aanleiding van mijn sketch, superleuk en wat is je kaart een toppertje geworden, ik vind hem helemaal geweldig. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig, nostalgisch kerstkaartje! Echt knap gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nel,

    Wat een prachtige kerstkaart. Ik heb schijnbaar het een en ander gemist, ik zie nl. heel veel nieuwe mooie dingen staan. Je slippers bijv. Heel erg mooi
    En je andere kaarten ook.

    Liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige kerstkaart. sketch is zeker erg leuk.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je trapjeskaart had ik al bewonderd maar deze niet......wat een schatje zeg. Geweldig gedaan en zo'n sketch is aan jou wel besteed. Toppie kaartje!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen