Volgers

maandag 24 juni 2013

Oh wat heb ik het druk

 Wat heb ik het druk,  zoals ik een tijdje geleden heb verteld heeft mijn dochter een tweedehands winkeltje in de wat betere merken  geopenend en nu heeft ze ook  af en toe wat leuke partijen kleding erbij ja nieuw  ze een paar winkels met Bandolera  kleding opgekocht  super mooi ik was de eerste grote klant en zij zelf natuurlijk ook, nu is mijn dochter even op vakantie en ja hoor Nel staat in de kleding winkel  net mijn AOW leeftijd bereikt maar het gaat me heel goed af en ze is super trots op mij. dit is dus  de reden dat ik het zo druk heb maar vandaag heerlijk mijn hobbykamer in geweest en een paar leuke kaarten gemaakt. Ik zal er van de week steeds even één  op gaan zetten.


Deze kaart kwam ik nog tegen en vergeten op mijn blog te zetten dus begin ik hier maar mee een vouwkaart voor een jongen de foto moet even opnieuw worden genomen maar dat doe ik later wel even . Veel liefs Nel


22 opmerkingen:

  1. Hoi Nel '
    Maar wel heel leuk denk om even in de winkel van je dochter te staan ?
    Dit kaartje ziet er weer erg leuk uit .
    mooi model ook .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Nel. This is such a fantastic card - really beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Nel, dat je in de winkel kan staat Toch??
    Je kaartje is ook prachtig.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een LEUKE vouwkaart is dit Nel.
    Enneh.....ik zie je al staan in dat kledingwinkeltje ☺☺☺. Toch boft je dochter maar met je als je zo in kunt springen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo meisje, je bent weer aan de arbeid, hopelijk voor jou maar allen tijdens de vakantie, we kunnen je mooie kaarten niet missen hoor!!
    Dit is ook alweer zo'n plaatje, succes met de kleding verkoop.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een heel mooi kaartje
    maar let je wel goed op je zelf
    het is allemaal heel leuk
    maar wel op je zelf letten he

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Nel, wat leuk dat je heerlijk kan genieten van de winkel!
    mooie kaart is dit en ja inderdaad de details kun je niet zo goed zien!
    Veel plezier verder en geniet! van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart erg lief hoor.
    Veel succes in e winkel van je dochter hopelijk verkoop je veel.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk om te lezen dat je in de winkel wat helpt. succes.
    je kaart ziet er mooi uit. prachtig papier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtig kaartje en een mooi model Nel.
    fijn dat het goed gaat in de winkel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha jij hebt helemaal geen tijd om bij mijn bejaarden clubje mee te doen LOL
    Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt en wat leuk dat je in het winkeltje helpt
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Nel wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, ik vind hem helemaal super.
    En wat goed van je dat je de winkel van je dochter beheerd, super trots zou ik wezen als je mijn moeder was (lol)

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat supergaaf Nel dat je in de winkel staat, dat is toch helemaal leuk en wat toppie dat het je helemaal goed afgaat. Echt leuk. Je kaart is ook weer helemaal super, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk Nel dat je in de winkel mag staat.Je kaart is ook prachtig.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en hij is supermooi!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goed zo Nel,ben ook maar trots op jezelf dat je dat toch maar even oppikt bij je dochter,fijn als je moeder zo kan helpen. Geniet er van Nel,ik heb genoten van je kaartje,leuk model...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Nel,
    Jij bent ook van alle markten thuis. Dit is weer een hele andere tak van sport, maar wel leuk toch? Ik vind je creatie super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk dat je er zo kan van genieten Nel. Ik heb net aan de lijve ondervonden hoe leuk het is om terug bezig te zijn en je nuttig te voelen.
    Je kaartje is inderdaad wat onduidelijk maar is wel zeer apart en de kleuren vind ik ook mooi.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er prachtig uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk! Lijkt mij ook best wat, zo'n invalbaan bij je dochter. Succes!
    Je vouwkaart is een plaatje, lijkt mee een lastig werkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en hij is supermooi!!! Enne luk die inval baan, lijkt mij ook wel wat,.. lol
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen