Volgers

dinsdag 25 juni 2013

Speciaal voor jou

Zo vandaag maar weer eens even mijn hobbykamer opgeruimd je hebt zo gauw rommel als je bezig bent en even een paar maatjes  een bezoekje gebracht  dan schiet de dag ook weer op .
Ik ga nu eerst een hapje eten en ik denk dat ik dan toch nog even een kaartje ga maken.
Vandaag een lekkere roze vintage  kaart met een leuke Post Card er op de bloem heb ik er nader hand op geprint  ik vond het wel een leuk idee.Dit is mijn creatie voor vandaag.  

En hoe vinden jullie hem weer, de volgende kaart  kan ik verklappen wordt  een blauwe Yes mijn kleurtje. Heel veel lieve groetjes  en tot ziens Nel

20 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Wat leuk gedaan zo met die postcard .
    Mooie kaart is het zo weer .
    Fijne (knutsel) avond .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GAAF, echt heel mooi gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele mooie kaart geworden Oma Nel,
    ja en bij kaarten maken hoort ook opruimen dat weten wij wel, het is snel een rommeltje.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met de postcard, tof gedaan Nel!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nel,
    Wat een leuke, rose kaart, mooi de postcard en de prachtige roos, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor Nel.....druk druk druk maar vandaag even een Nel-dag....moet je wel bijhouden hoor. Fijn dat je weer even in blogland was. Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Nel, die heeft de stempels van Joy helemaal niet nodig. Die tovert hier zomaar een prachtige eigen postkaart met bloem tevoorschijn. Knappe kaart, leuk idee.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Nel. This is a beautiful card . I love the stamp of the card and the flower.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kaart heb je gemaakt Nel mooi in die pastel tinten.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje Nel, en ik ben benieuwd naar de volgende
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super creatie heb je gemaakt en alles gaaf verwerkt met je versieringen!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooie kaart! En die Postcard is erg mooi gedaan!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige stijlvolle creatie!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart in mooie kleuren en een mooie chique roos afbeelding erop! Mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart en mooie kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goh Nel, wat heb ik weer veel gemist, ik lees dat je in de winkel van je dochter hebt gestaan, lief van je zeg! Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, zo lief die postkaart en dan die bloem er apart op, prachtig.
    fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen