Volgers

zaterdag 15 juni 2013

Voor mijn hobby/ blogmaatje Plony

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn hobby/blogmaatje Plony deze was jarig op 6 juni maar ik was zo enthousiast met het opsturen van mijn kaart dat ik helemaal vergeten was er een foto van te maken.
Dit gebeurt helaas wel vaker maar aan Plony kan ik alles vragen dus heeft zij  voor mij deze kaart op de foto gezet en netjes naar mij door gemaild heel lief van haar.
Ik heb er een label aangedaan met een hele lieve en toepasselijke tekst speciaal voor haar



Het plaatje wat  ik  heb gebruikt komt van internet van JanetK

Dit is de kaart en natuurlijk  vraag ik weer aan jullie wat vinden jullie er van veel liefs Nel

28 opmerkingen:

  1. Hoi Nel,wat een lieve én mooie kaart.Ik ben er weg van en heb je die tekst zelf bedacht? Erg leuk en in de stijl die Plony zo mooi vind,dat zal ze vast erg waarderen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi dit kaartje en de tekst is echt toepasselijk en erg leuk bedacht.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Nel,
    wat een leuk en lief kaartje is dit!
    Mooi plaatje ook!
    En wat een originele tekst!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Nel

    ik herkende het plaatje van JanetK direct, mooi he? Wat heb je toch een prachtige kaart voor Plony gemaakt, en in het rose, vindt ze prachtig.
    De tekst die je erop gezet hebt is ontzettend lief, erg mooi gemaakt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van je Nel, maar nog liever van Plony, dat ze je de foto heeft gestuurd.
    Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty Nel, daar moet Plony wel ontzettend blij mee zijn. Wat een plaatje! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt voor Plony Nel, ik vind hem helemaal super, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele gave kaart voor Plony en natuurlijk heel tof dat ze je nog even de foto heeft toegestuurd!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaartje Nel
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er helemaal te gek uit.
    En Plony, nog van harte.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nel wat een prachtig kunst werk heb je ervan gemaakt, een kaart voor in een lijstje.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een prachtige vintage kaart Nel, en zo mooi bewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nel,

    Wat een mooie kaart he, in het echt nog mooier dan op de foto en wat een lieve tekst.

    Liefs Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier was Plony blij mee!!!!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nel,
    Wat een prachtige, rose kaart heb je voor Plony gemaakt, echt heeeeeeeeeel mooi..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi is je kaart voor Plony! Mooie vintage uitstraling, daar houdt ze van. Lief dat je de foto ervan kreeg, zo kunnen je volgers ook meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ptrachtige kaart Nel.Heel erg mooi gemaakt en een prachtig plaatje heb je gebruikt. Echt lekker vintage, mooi afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel heel erg mooi kaartje

    super hoe dat je hem gemaakt hebt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  19. haha...kan gebeuren en zo heb je toch een foto van je kaart.
    prachtig gemaakt. mooie details zitten erop. wat een lieve tekst op de label!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje heb je voor Plony gemaakt, helemaal vintage waar zij zo van houdt!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Nel,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt v oor je blogmaatje.
    Prachtig gewoon.
    Wat het weer betreft. Het schijnt door heel Nederland anders geweest tezijn.
    Voor hier voorspelden ze regen, maar we hebben het gegokt en zijn naar de markt van Brielle gefietst. 2 druppeltjes, meer niet. En terug hier was het zelfs hgeel warm. In korte broek en t shirt gefietst. Heerlijk.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is dit weer een schitterende kaart Nel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige creaties maak jij zeg! Ik blijf je zeker volgen hoor..

    Net zoals deze kaart, schitterend en heerlijk in de vintagestijl.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja Nel.....Plony is er helemaal mee in haar nopjes maar....dat wist je al, haha. Supermooi gedaan en een hele lieve tekst.....en de foto heb ik met plezier voor je gemaakt hoor! Leuk al die reakties hier boven en waarom zou iedereen toch denken dat ik van roze en van vintage houd?????? Hahaha.
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een supermooie kaart Nel! Ja, het is geweldig dat we via het bloggen zoveel leuke hobbymaatjes leren kennen. WE kunnen niet meer zonder, toch?
    Liefs,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jeempie Nel wat een schitterende kaart en een super lieve tekst zeg !!
    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen